Počet zobrazení stránky

čtvrtek 25. února 2010

facebook

Jaroslav Kronus Tak jsem se dnes dočetl, že kožlanský skřet zvaný Eda Beneš měl nejenom zákonitou manželku bývalou barovou tanečnici a prostitutku,ale i milenku- která měla zajímavé jméno a sklony.
Jistá Alice Masaryková a byla lezbička. Jo je to ta, která navrhovala, aby v rámci ničení katolického odkazu byl Červený kříž nahrazen červ...eným kalichem a úřady to musely po odeslání do Ženevy hodně vysvětlovat. Také to byla ona, která byla svým papá jmenována coby "zástupce " Slováků v prvním parlamentu ČSR / sic/ a po likvidaci gen. Gajdy Hradem a TGM osobně nastoupila na místo předsedkyně ČČK po manželce generála gajdy paní Elizavet..........., ono jako kdyby se nám vše vracelo , nezdá se Vám ???Zobrazit více

Jaroslav Kronus Edmund Burke - otec konzervatismu pravil, že každá vláda je bandou KUREV, potíž je v tom, že si ji sami dosadíme.
Nicola Macchiaveli - otec technologie moci pravil, že ide vymýšlí filozofé, praktikují idealisté a prospěch z nic mají darebáci.
Filozof Nové pravice Evola pravil, že základním handicapme demokracie je fakt, ...že banda pitomců zvolí ještě větší bandu darebáků..........Zobrazit více

Před 2 minutami · · · Sdílet
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Sečteno a podtrženo pro naší banánovou Chazarii - není horší vlády, než národa -který si ji volí !
Každý národ má takovou vládu, jakou si zaslouží !
asi před minutou ·
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Nevím na cosi neustále stěžuje entita konzumentů, hedonistů a gojů v zemi, kde to maj ív rukou četař ČSLA, synovec světského a jeden baziliček s visáž Koniáše, ačkoliv se tváří jako poslední Svatý.
K tomu jeden konfidentík Stb a chrupajícíkníže a je vymalováno !
před pár vteřinami ·


Jaroslav Kronus

Jsem dlužen jisté vysvětlení. Jako ctitel díla prof.dr. F.Mareše jsem při sestudovávání jeho díla na...razil na skutečnost, že byl čestným členm a předsedou politického hnutí Vlajka.
Proto jsem zde alokoval její znak. Jednalo se o spojení tří prutů a zemské vlajky. Dopustil jsem se bohužel neomluvitelné chyby. Při dalším studiu knihy okultní kořeny německého nacismu jse mnarazil na fenomen runového písma a znaků. Začlo mi svítat a po seznámení s historickými prameny jsem s hrůzou zjistil, že jsem zde umístil znak protektorátní vlajky - opravdového mranívho bahna české společnosti.
Zobrazit více
Před 5 minutami · · · Sdílet
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
of.dr. Františka Mareše
Před 7 minutami · Přidat komentář · To se mi líbíUž se mi to nelíbí · Zobrazit reakce (3)Skrýt reakce (3) · Sdílet
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Původní znak Vlajky do roku 1939 byl tvořen Svatoplukovými pruty, vlajkou ČSR a pěti lipovými listy.... Zobrazit více
Později došlo k zasazení valašky a dalším úpravám. prof. Mareš-ač silně stár se spolu se svým stoupencem dr. Vrzalíkem ohradil proti právní i ideové kontinuitě Vlajy , podporovali Národní souručenství a byli proto vyloučeni.
Před 5 minutami ·
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Jelikož není na googlu ani jinde žádný artefakt, kterým byl přiblížil alespoň symbolické znázornění Vlajky coby oponentury hradu z doby 1930-1938, umístil jsem zde znak HNS, který má v mnohém podobné zaměření jako mnou proponovaná Vlajky. Dnes toto seskupení neexistuje ani materielně, formálně existvalo -nikoliv ovšem institucionálně,
Před 2 minutami ·
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Omlouvám se všm, ve kterých runový znak Vlajky vyvolal pohoršení či negativní konotace. Nejvíce mne mrzí, že jsem spojil odkaz ctihodného prof. Mareše s obdobím vlajky protektorátní !
Před 4 minutami ·

Žádné komentáře:

Okomentovat