Počet zobrazení stránky

neděle 14. února 2010

Ještě ty tady chyběli.................

  • Muž, který je zlým svědomím mnoha tzv. Čechoslovakistů






  • Jaroslav Kronus

    Jaroslav Kronus Dnes jsem v dobrém rozmaru. Dokonce si vzpomínám na citát předsedy Republikánů, že on žádnou iminutu nepotřebuje, protože jediným bordelem, který navštěvuje ,je český parlament. To je citát starý cca 14 let. Že se toho moc nezměnilo, vidíme asi všichni. Já si na něj vzpomněl, když běžela masáš -nechat se očkovat proti p...rasečí chřipce. Budu-li velice šetrný, tak z titulu pohybu mezi prasátky bych musel býti očkován už hodně dlouho.........., prostě jsem imunní !Zobrazit více




    Jaroslav Kronus



    Jaroslav Kronus V týdnu jsem byl na jednom jednání. V předsálí šéfa se na mne zubila cetiléta asertivka a skřehotajíce jak Vám mohu pomoci jsem jenom odsekl - stačí, když mne budete pozorně naslouchat.
    Bylo to stejně houby platné, to je jak když mluví člověk do dubu.
    Šel jem rovnou za jejím šéfem. Za stolem seděl dle mého soudu vyslouži...lý svazák a kolem hlavy mu rotovalo asi pět mobilních telefonů. Nechal jse mho vykecat a stručně mu nastínil, o co gou. Začal zmateně běhat po kanclu a točit rukama. Já mu řekl, že na tom spisu, který se mne týká mu stojí kafe. Dal tam razítko a já byl za 10 minut venku. A je to .............Zobrazit více


    Brux Turner




    Brux Turner http://narodni-aktivistecv.co.cc/clanek/2010/02/dresden/

    narodni-aktivistecv.co.cc
    Před 17 minutami · · · Sdílet




    Jaroslav Kronus




    Jaroslav Kronus
    vy se na ty afa ksichty jezdíte koukat do srn. já zatím sledoval s uspokojením jmenování českého primase a ty gesichten jsen viděl na kl strany zelených. bylo mi sice hodně šoufl, ale doma to na wc mám blíže, než ho hledat in Dresden an banhof.........
    Pře


Přidáno před 3 minutami · ·
Logo organizace Hamás

Žádné komentáře:

Okomentovat