Počet zobrazení stránky

čtvrtek 25. února 2010

volby 2010

Jaroslav Kronus My pošetilci- všichni hledáme spravedlnost, mocní mají plnou hubu vlády ZÁKONA a přitom existuje jedna jediná spravedlnost pro všechny nedílně !

Před 3 hodinami · · · Sdílet
Jaroslav Kronus

Jaroslav Kronus Volební heslo pro ČR 2010 - tak či onak s kloboukem TONAK na hlavě, skončíme všichni v ústavě !

Před 3 hodinami · · · Sdílet
Jaroslav Kronus

Jaroslav Kronus Celou noc jsem přemýšlel, co s těmi, kteří nemají koho volit a přitom chtějí a tvoří to v nich velké trauma.
Řešení je jednoduché - nechte se zbavit SVÉPRÁVNOSTI. Návrh může podat dle OZ kdokoliv, je trochu problém, že dle Nálezu ÚS je zbavení svépravánosti velmi složité.
Budu upřimný - pro zachování osobní cti a duševn...í rovnováhy postoupím i tuto cestu na "Golgotu " !

Zobrazit více
Před 3 hodinami · · · Sdílet
Jaroslav Kronus

Jaroslav Kronus Jebe -li Vám, dejte se k nám. Tento lidový bonmot pamatujeme mi střední generaci coby reakci na nábor do ČSLA.

Ani jsem netušil, že povíce jak 25 letech použiji tohoto lidového rčení
coby parafráze - jebe-li Vám dejte se k nám -staňste se i Vy POLITIKEM
z povolání !

Před 3 hodinami · · · Sdílet
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Je sice k mání jenom 200 korýtek,ale to bych v tom byl čert, aby se nanašlo pro notnou část prostitující české společnostiněco míst coby tajemník, sekretářka, vlezda, milenka-konkubínaatd. Good luck !
Před 3 hodinami ·
Eva Liška
Eva Liška
No pane.... Jaroslave mi vždy nadávají,když ten prstík ukážu.....fujky a političek z povolání je představa horší,než smrt....když se budu chtít vyspat a mlet nesmysly o tom,jak lidi miluji a hlavně voliče nemusím jim být.....líša
Před 3 hodinami ·
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Člověk musí být splachovací a s cynickým šklebem blba a ztopořeným prostředníčkem jít prostředkem náměstí !
Před 3 hodinami ·
Eva Liška
Eva Liška
Mě plně postačí můj tupý výraz blondýny.....blba ze mě nikdo dělat nemusí.....
Před 3 hodinami ·
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Já rád kráčím tímt osvětem a považován okolím za blba sio mohu opravdové kretenyprohlédnout in natura !
Před 3 hodinami ·
Eva Liška
Eva Liška
Ano a proto miluji Švejka in natura blb a spousta moudra v něm.A pohled na jako normálni lidi z pohledu blba je velmi poučný.Tak jako pohled blondýny na chytráky a vychytralce,co myslí,že každá je nemoudrá, klečí u skříně a poslouchá Kabáty....
Před 3 hodinami ·

Žádné komentáře:

Okomentovat