Počet zobrazení stránky

středa 17. února 2010

mám tu zemi rád..............

 FPÖ Členům skupinyDaniel Weber 17 únor v 16:54 OdpovědětV současné době vydal následující rozhovor s Lady Palfrader (Kaiser) - pokud se protáhne a voliči FPÖ Strache v typické levicové způsobem:http://www.falter.at/web/print/detail.php?id=1095
Vlastně, bezedný tvář! Jen jsem přemýšlel, zda jsem pro mé stránkysosheimat.wordpress.comzveřejní takové prohlášení by měla, nebo ne!?Domnívám se, že může být příliš emocionální - nevím, zda opustit takové nesmysly "vlevo", nebo je to vergreiten do očí lidem otevřít!
Prosím, řekněte mi svůj názor na tento krátký příspěvek - nebo ne?Možná proto, že jste "chytřejší" než já :-)

Navrhnout lepší překlad

Členům skupiny FPÖ
Daniel Weber 17 únor v 16:54 Reply
Im heutigen Falter erschien folgendes Interview mit Palfrader (Kaiser) - wo er über Strache und FPÖ Wähler in typischer, linker Manier herzieht:
http://www.falter.at/web/print/detail.php?id=1095

Eigentlich eine bodenlose Frechheit!!! Ich bin gerade am Überlegen, ob ich für meine Seite
sosheimat.wordpress.com
solche Aussagen veröffentlichen soll, oder nicht!?!
Denke da vielleicht zu emotional - weiss nicht, ob man solch einen Schwachsinn "links" liegen lassen soll, oder es doch vergreiten um die Leute die Augen zu öffnen!!!

Bitte teilt mir kurz Eure Meinung dazu mit - veröffentlichen oder nicht!!!
Vielleicht seid ihr da "gescheiter" als ich :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat