Počet zobrazení stránky

čtvrtek 25. února 2010

facebook

Jaroslav Kronus Příznivci zrušené Dělnické strany v Teplicích protestovali proti mítinku KSČM -na serveru novinky.cz nyl uveřejněn článek s tímto titulkem.
Autorům zblblé propagandy uniká hodněvěcí, například, že Dělníci protestují proti bolševikům -nějak to soudruzi z Komenterny nezvládli, že jejich materiál je chce nakopat do řiti.
Vz...nikla zde diskuse, kde nějaký Chovanec z Plzně / ne zrovna povedenou fyzionogromií/ zaskřehotal, že tlupa dělníků připomíná skupinu chuligánů/ ne že by neměl postřeh/. na to mu kontroval nějaký lumen, že on vypadá jako pedofil převlečený za HOMOKLÁDU !
Opravdu přišla na mne intelektuální tíšeň !
Zobrazit více

Před 2 minutami · · · Sdílet
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Trochu mi všichni připomněli nebožku. To že jsem si nebral žádného myšlenkového tryskáče, to jsem věděl. Ale,že je to duševní invalida, na to jsem přišel, když ji po porodu prdlo v kouli a utekla i s dítěte,. On ten stav po-porodní kretenizace trvá sedmý rok a já mám konečně KLID !
před pár vteřinami ·


Jaroslav Kronus Původní zpráva: ________________________
> Od: sladek_miroslav@o2active.cz
> Komu: inahb@centrum.cz
> Datum: 25.02.2010 07:21
> Předmět: Re: Fwd: zaslání
>
Už se na to nějaký človíček ptal, tak jsem mu napsala, že to manžel není.



----- Původní zpráva -----

Odesílatel: inahb@centrum.cz

Datum: Středa, 24.února 2...010 - 6:43 odp.

Předmět: Fwd: zaslání



>
> ______________________ Původní zpráva: ________________________
> > Od: vrana2077@seznam.cz
> > Komu: inahb@centrum.cz
> > Datum: 23.02.2010 21:33
> > Předmět: zaslání
> >
> Dobrý večer,
> na facibooku se objevil samotný předseda a začínají vznikat
> pochybnosti o pravosti. bylo by záhodno,kdyby na webz republikáni
> tuto věc potvrdil či vy vrátil. Začínají zde se shlukovat lidé,
> věři a aktivizovat se a těch zklamání a podrazů již bylo dost !
> Kronus Jaroslav
>

Zobrazit více
Před 16 minutami · · · Sdílet
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Toto je sdělní paní Sládkové, že její manžel na facebooku není.Jde o podraz či plagiaci. Skupinu jsem nahlásil jako falšený profil adminovi, všechny skupiny s dr. Sládkem jsem opustil !
Před 15 minutami ·

Žádné komentáře:

Okomentovat