Počet zobrazení stránky

pondělí 22. února 2010

Nic než národ aneb hlouposti plný pytel,,,,,,,,,,,,

0033,0 WC ŠTĚTKA CHROM

Manifest Národního sjednocení


Od: vrana2077@seznam.cz
Předmět: Re:
Datum: 22.2. 2010, 17:54 - dnes v 17:54
 

Zdravím mírně schizoidního Lojzu,
majícího obsesi být maskován zvláštním e-mailem a obdařen svým jménem občanským.............
Opravdu jem nevážený, protože na váze jsem nestál opravdu hodně dlouho. Být vám zavázán ve smyslu Vaši vděčnosti je pro mne šílená představa, protože etymologickém smyslu slovo zavázán má ukotvení ve slovu vázat a já s Vámi nechci míti společného ani to, že jste údajně členy stejného taky národa.
Tím dopisovatelem zřejmě myslíte jstého M/a/g/o/r /a/ -Malého a já opravdu s ním nehodlám ztrácet dále čas -ani plýtvat intelektem.
To už za mne udělali i lidé spojení s Altermedii a já tohoto strýce rád přenechám mladším a po pravdě řečeno i v mnoha věcech zběhlejším ! Moc mne přeceňujete a já opravdu jsem jenom epizodou, na rozdíl od " následníků" Kramáře, .Stříbrného či Mareše nemajíce věčně ani na audit !
Úctu nemám k mocným, natož nádeníkům ducha. Tato odpověď je maximem, co pro Vás mohu udělat.
Jenom si tak matně vzpomínám, že za problémy Vámi uvedený tzv.přispivatel může nikoliv mým dopisům,ale svým aktivitám ve prospěch DS a jistého jak říká politického vězně Pechance. nakonec to ve svoji publicistice sám přiznává. Já jenom občas sdělím institucím, že v nich je dost hnoje a ještě se k nim chce další kejda přidat. To je celé a zde je asi jádro pudla. Úctu mám akorát k presidentu republiky, svým zesnulým rodičům a svému právnímu zástupci-laickému duchovnímu. Snad jsem to řekl srozumitelně a nic už si příště nevynucujte ani implicitně v jakési formě apelu či snad prosbě ! Capito ?
S kým se stýkáte -je Vaše věc, Vaše lítost mne opravdu "dojímá" jako lejno ve WC míse a adjektivum zahořklý se píše s ypsilonem. Jsem opravdu až hrdý na ignoraci politickou kafilerií.
Kronus Jaroslav
Boha se prosím nedovolávejte, ono písmo říká, že jeho jméno nebrat nadarmo do úst a já bych dodal dosti nevymáchaných !

> ------------ Původní zpráva ------------
> Od: hokejista <K.Herbert@seznam.cz>
> Předmět:
> Datum: 22.2.2010 17:16:12
> ----------------------------------------
> Nevážený,snad trochu zoufalý pane Vráno.
> Nevím co bylo nebo nebylo,(proto nesoudím)ale byl bych Vám vděčen kdyby jste byl
> tak laskav a přestal urážet dopisovatele na web NSj.
> Pokud nejste sám schopen napsat něco co je "zrcadlem" pro dnešní pokřivenou dobu
> a oddáváte se jen urážkám osob kteří alespoň něco dělají byť to není podle
> Vašeho vkusu,měl byste alespoň mít úctu k názoru a postoji jiných.
> Pokud ne úctu,tak by jste to mohl jako "demokrat" alespoň akceptovat.
> Stýkám se s lidmi kterých si vážím-nemají zapotřebí psát udavačské dopisy na
> různé instituce,narozdíl od Vás.
> Je mě líto že jste tam kde jste-nesnášenlivý,zahořklí,každým ignorovaný.
> Tak teď aby jste se mohl strefovat pro změnu do mně-
> Sbohem Pavel Krešne
>
>
Předmět: Re:
Datum: 22.2. 2010, 18:07 - dnes v 18:07
 


Materiál :
Vymne zase přeceňujete - já si vždy pro lidi Vašeho druhu ten čas udělám. Jinak omluvu si nechte pro Vám podobné. Děkuji za názor a přeji hezký den !
Nic než národ aneb sbohem rozume !

> ------------ Původní zpráva ------------
> Od: hokejista <K.Herbert@seznam.cz>
> Předmět: Re:
> Datum: 22.2.2010 18:01:14
> ----------------------------------------
> Safra vy (omlouvám se pokorně že píši s malým "v" v oslovení)
> jste fofrman tak pohotovou odpověď jsem ani nečekal-máte dost času,co?

Žádné komentáře:

Okomentovat