Počet zobrazení stránky

sobota 20. února 2010

facebook...........

 

 

 

Olda Novotný
Jaroslave proto že jsem si Vás začal opravdu vážit nechce se mi věřit že by jste se dal zlanařit nějakými odpadlíky.Promě přeběhlíci a nevěrní svým zásadám jsou nehodni aby je kdokoliv bral vážně.Však to vydíte co dělá naše vládnoucí garnitůra,prominte mi ten výraz ale to je k blytí.O.N.
Před 54 minutami ·
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Pane Novotný, nevím, kde berete, že SSO jsou přeběhlíci.Já prostě už jenom odmítám býti součástá spolku, který je fan clubem dr. Sládka a za celkový stav je odpovědný on sám.
Svobodní jsou ti, kteří odešli od ODS při snaze býti zpravdo-láskaření ODS kruhy bývalého zeměpána ......
Před 42 minutami ·
Olda Novotný
Olda Novotný
Jaroslave ja jsem již v letech a nejsem žádný pol.Diletant,ale proto že jsem leta pro SPR-RSC něco odpracoval jako oblastní zástupce a předseda MO.O.O.v Severočeském kraji,bolí mě srdce jak republikáni a to i vinou doktora Sládka dopadli.Pokusme se pro stranu né pro Sládka něco udělat.O.N
Před 29 minutami ·
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
já vám to neberu a mrzí mne to, ale pan sládek o ničí pomoc nestojí a má svoji hlavu
Před 25 minutami ·

Jaroslav Kronus Ve Slovenské republice vzniká zajímavý úkaz. Dochází k vytváření jisté bipolarity a to nejenom nikoliv v rovně formální,ale i institucionální.
HZDS se dohodlo na přímé spolupráci a v jistém smyslu "koalici" se Smerem a HZD avizuje splynutí se Smerem. Ve SNS je situace silně nepřehledná a lze čekat, že ona sama se postav...í do role dítěte, se kterým nechce míti nikdo nic společného.
U sočasné opozice je bohužel situace velice tristní . osobní ambice předsedů jednotlivých stran v zásadě vedou k tomu, že tato je roztříštěná a jí proklamované o spolupráci je je jenom zbožné přání.

Zobrazit více


Před 34 minutami · · · Sdílet

Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Nelze se přít, že jedinou akcetovatelnou osobností proti současnému ministerskému předsedovi je ing. Figel -předseda KDH. Vedení SDKU po rezignaci ing. Dzurindy působí směšně a bezradně, předseda SaS trpí téměř megalomanií, koalice Hídu a OKS je pouze projevem hlouposti a rozumím odmítnutí vstupu vedení KDS do tohoto seskupení. Také je ale nutno zmínit, že samotné KDS bude muset jasně říci, jak dále či s kým . SMK si alespoň zachovává tvář .....
Před 31 minutami ·
Jaroslav Kronus

Jaroslav Kronus Návrhy ČSSDv ekonomické oblasti mi připomínají návrhy otce Drákuly. ten chudým navrhl, kdo chce býti zbaven pozemských starostí . Když se někdo přihlásil, tak ho nechal upálit...........



Před 43 minutami · · · Sdílet

Jaroslav Kronus

Jaroslav Kronus Mám rád jinak řečeno sympatizuji se současným presidentem a jsem rád, že se za něj nemusím stydět !


Jakub Tomeš život je težce na píču,nebaví mě to

Před 11 hodinami · ·
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Vzpomněl jsem si na tu sentenci F.Holzmana, zda jste se pokoušel pověsit ? Prý ano, ale ono to škrtilo. Felix odpovídá, tak to jste bu´d špatně visel, nebo jsou nějaký cimprdlík. On znaje jednoho, tomu parní válec přejel hlavu, ani nepíp !
Před 10 hodinami ·
Jakub Tomeš
před pár vteřinami

Žádné komentáře:

Okomentovat