Počet zobrazení stránky

pátek 12. února 2010

Zpověď..................



Jaroslav Kronus Tak si fešáci a fešandy z Parlamentu dohodli s ministerským předsedou, že do konce května nebudou chodit do práce - já pominu, že jsou tam stejně hov.o platní -. Ale peníze brát budou ......., hlavně je prosím nezapomeňte znovu zvolit, ONI se Vám zase odvděčí .......Jak ? Že Vás budou mít znovu - víte kde ???!!!
Přeji hezký den !







  • SPR-RSČ
    Znak

Jaroslav Kronus Tak jsem měl dneska perfektní den, jak se po gojímovi žádá. Ráno po vypití kafe a vykouření cigarety a nezbytném nadávání na mistra, poměry a vše ostatní jsem si v trafice koupil Spay a Blesk. To byla intelektuální výživa. Mezitím jsem si na TV Hovna vychutnal krvavé zprávy a jiné lidského ducha posilující momenty.
Z ka...stlíku jsem vyndal hromadu letáků z Lídlu a Kauflandu a běžel tam, protože všude maj slevy. Oběd a znovu do víru konzumu. Na náměstí jsem potkal jakého si přidavače současných mocných ve městě a již na dálku na sebe upozornil pozdravem techniky rektálního alpinismu. Odpoledne jsem znovu proběhl několik hypermarketů od 16.00 bželo oakování Růžovky a něco debilizujích reklam. Večer jsem skočil Na Růžek,dal si 5 škopků a hurá domů. Běží další, tuším x-řada seriálu a já to musím vidět. Opravdu pěkný den !Zobrazit více


1 komentář:

  1. Tak Švejku, tady na těchto stránkách můžeš sledovat státní dluh, žádný bilion dluhu jak ty tvrdíš, ale už 1,3 bilionu!
    Tu:

    verejnydluh.cz

    OdpovědětVymazat