Počet zobrazení stránky

středa 17. února 2010

Pana vandasi, tomuto chcete šéfovat ?


Malý znak České republiky


Ondra se přidal ke skupině Cikáni do plynu. · · · Přidat se ke skupině
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Víte co je idioti na tom všem nejsmutnější, že založení skupiny je trestným činem a členství v ní podpora hnutí propagující rasovou a etnickou nesnášenlivost...., došlo Vám to ?
Ani bych nevyloučil, kdyby se přidali i členové Dělnické strany !
Před 26 minutami ·
Ondra Harok
Ondra Harok
nwm no ale jestli nezačnem něco dělat tak naše krasna vlast zanikne a ja se nedam aby tady po sobě střileli teroristi černe gengy a praci nam bude brat levna pracovni sila to se stane za 20 roku vy uz tu asi nebudete ale je to vsechno na mladych
Před 9 minutami
Ondra Harok
Ondra Harok
levna pracovni sila =žluti a přistěhovalci
Před 7 minutami
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
chlapče, já na rozdíl od tebe umím ještě dnes rozebrat samopal, vystřelit z pistole a udělat nástražný systém,,,,,mne ale děsí lidská blbost - na tu zbraně nezaberou a mám obavu, že lidé jako vy budou příčinou, že i moje maličkost začne nosit zbraň.......
Před 5 minutami ·
Ondra Harok
Ondra Harok
NECHCI BYT V TIHLE ZEMI BILEJ KUL !!!
Před 4 minutami
Ondra Harok
Ondra Harok
a jak myslite že mam jednat ?
Před 2 minutami
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Mám obavu, že i pokus o diskusi skončil. omlouvá vás vašich 15 let. Jsou zde podstatně starší zabedněnci a ideoví zaslepenci.......
Před 53 sekundami ·

Žádné komentáře:

Okomentovat