Počet zobrazení stránky

neděle 28. února 2010

facebook.............

Jaroslav Kronus Pro mne je to silně znepokojivý signál - dnes při odchodu pro nákup jsem potkal v baráku mladou ženu, jak spolu s několika muži stěhuje nábytek. jelkož ji znám jako partnerku muže, sekterým občas vedu při venčení psa rozhovory na různá témata - byl jsem udiven.
Ptám se - vy se stěhujete ? Ona řekla ANO a jelkož jsem z j...ejího hlasu poznal, že je to vlastně rozchod s tím dotyčným, na odpověď - to bude dobré- jsem řekl nelžete si . Ona řekla, že to po 7 letech bolí, ale taková je život. Oba mladí lidé cca do 30 let, vcelku slušná zaměstnání - akorát jeden zdánlivý moment -absence pojiva a tím je dítě. Řekl jsem ji, že by ji slušel kočárek a věci by šly určitě jiným směrem !!!

Zobrazit více
Před 46 minutami · · · Sdílet
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Přímo signifikantní pro ČR ale i celou Evropu - kariéra, užívání a ........následek vymírání populace a atomizace společnosti !
Asi i toto je součást procesu, který M.Dolejší nazval slovy - s úsměvem ididotů dotančíme k vlastnímu HROBZ !
Před 44 minutami ·
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Lidový myslitel a filozof pan Podracký srozumitelně říká, že nikoliv války, povodně, hurikány či tsunami,ale rezignace na alespoň prostou natalitivní reprodukci bude začátkem konce naš ícivilizace !
Mám obavu, že papež Jan pavel II ve svoji mauce _kultura smrti jakoby tušil, kde je kořen problému !
Před 42 minutami ·
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Ten nákup jsem zrealizoval v krámku, který provozuje vietnamská rodina. za pokladnou stála mladá žena , která bude příští týden asi odcházet do porodnice ........, také signál, který neze přehlédnout a měl by býti pro naši společnost minimálně zevním podnětem !
Před 41 minutami ·
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
To je přesně to, o čem jsem psal inspirován myšlenkami českého filozofa prof.dr.ing. janouška - my známe pouze ideologii Tomahawků, oni znají filozofiii života ......., to nás zničí a ONI si počkají......
Před 40 minutami ·
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Snad má pravdu jedna ze žákyň prof. Janoucha, která říká, že i v dobách naprosté nepohody se rodí časem věci coby vedlejší produkt, které by jina knevznikly a přinesou plody entitě samotné. jakou budou mít v tomto případě podobu já nevím a nikde jsem to zatím nenašwel ani v náznakukromě blbostí typu gender myšlenek, práv sodomitů a nivelizace i těch nepřirozenějších rozdílů..
Před 37 minutami ·
Michal Kruliš
Michal Kruliš
Přesně tak. V tomto s Vámi beze zbytku souhlasím. Dnes je na prvním místě kariéra, užívání si a rodina je kdesi v pozadí. Tento trend jednou naši civilizaci, tak jak ji známe, možná zlikviduje. A neřku-li ještě to, že když ženy dnes mají dítě dlouho po třicítce, že to je ještě navíc rizikové těhotenství.
Před 26 minutami ·
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Michale, já jenom shrnul postřehy a formulace mozků této země, kteří ještě nerezignovaly. Že dá prácisestudovat jejich díla - to je pravda. Ano mám na to čas, živím se pocitvě a i když k mému zdravotnímu stavutřeba jako noční hlídač.......
Před 23 minutami ·

Žádné komentáře:

Okomentovat