Počet zobrazení stránky

pondělí 22. února 2010

Oni nedají pokoj -sebranka !

Předmět: Re:
Datum: 22.2. 2010, 19:28 - dnes v 19:28
 

Budu stručný pane Krešne,
začínáte mne obtěžovat. Moje vy ani Vaše politická s.r.o- s rozumem omezeným nezajímá. Masopustních rejů na Hrad ne nezůčastńuji, jsem autonom v myšlení i konání.
To že jsem dobře informován, o tom nepochybujte. Budu rád, když přestanete se svými e-maily, nestojím o ně -ani vaše názory.
Kronus Jaroslav

> ------------ Původní zpráva ------------
> Od: hokejista <K.Herbert@seznam.cz>
> Předmět: Re:
> Datum: 22.2.2010 19:16:46
> ----------------------------------------
> Upřímně-první mejl který měl hlavu a patu a přesto nebyl urážející.
> Nevím zda mít radost,ale každopádně jen tak dál,dokonce musím i naprosto
> souhlasit s jeho obsahem.
> Zdá se tudíž,že jste informován a že věci veřejné Vás nenechávají v klidu,to mě
> upřímně těší byť jsem pochopil že nejste náš obdivovatel nýbrž asi se
> zúčastňujete spíše akcí typu podporujeme svého presidenta.
> Ale to se dá respektovat i když zase upřímně mě svým podpisem LS tak hluboce
> zklamal až mě připomněl dr.E.Beneše a MD
> Ale proti gustu žádný dišputát.
>
>

Žádné komentáře:

Okomentovat