Počet zobrazení stránky

čtvrtek 11. února 2010

nemusí se přemýšlet, jenom stačí glosovat lidskou hloupost

Marek Tomek Moc pěkný klip, jen škoda že se Kocáb totálně zbláznil.

www.youtube.com
Kocab, Kemr - Stari
Před 10 minutami · · · Sdílet
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Pamatuji si na okamžik, kdy tento zednářský apoštol kvičel na adresu senilního a gerontního politbyra, že každý národ má takovu vládu , jakou si zaslouží.
Nikdo z nás jsme ani v náznaku netušili, že On sám se stane členem vlády, která je sice námi volená ale on sám nenáviděn možná více, než to politbyro !
Před 5 minutami ·

 

Klára Veselá Samková Tak takhle naštvaného Štěpána Kotrbu jsem ještě neviděla... to vypadá, že jsem odvedla dobrou práci, že??
http://www.blisty.cz/2010/2/11/art51189.html


blisty.cz
Kauza, kdy byla údajně šikanována spolužákem dcera komunistického poslance Dolejše pro politickou příslušnost svého otce, která se objevila 9.2., dostala ve středu 10.2. zajímavý obrat. Advokátka Klára ...

přibližně před hodinou · · · Sdílet

Miloš Závora
Miloš Závora
Kotrba je zlej,všechny rozvedený tatínky co chtěj vídat svoje děti má za psychopaty.Navážel se do mě i do Borůvky....
přibližně před hodinou
Marek Tomek
Marek Tomek
To není dobrá práce, to je něco, co hraničí s advokátskou etikou
přibližně před hodinou
Václav Beneš
Václav Beneš
jako advokátka určitě. Jen ta "dojemná" story o chudém studentovi s bůhvíproč konzervativním pohledem na svět, který po večerech myje nádobí, aby mohl studovat elitní soukromé gmynázium je fakt určena spíš pro soud a ne pro veřejnost, v tom má Štěpán pravdu.
přibližně před hodinou
Jiri Stasink
Jiri Stasink
V tomhle případě bych to tak jednoznačně neviděl...
přibližně před hodinou
Marek Tomek
Marek Tomek
Štěpán má pravdu!
přibližně před hodinou
Jaroslav Staník
Jaroslav Staník
Dost dobré. To jste jim pěkně vypálila rybník. :-)
Před 58 minutami
René Slezák
René Slezák
Držim palce,na Bolševiky jen takhle!Dolejš má sám máslo na hlavě a ještě chce vyskakovat!
Před 57 minutami
Lukáš Kučera
Lukáš Kučera
rené: mi tuď máme jiné právo pro "bolševiky" a jiné "pro ty naše"?
Před 47 minutami
Daniel Steigerwald
Daniel Steigerwald
Kučera: naopak, komunisti vždy měli právo pro sebe jiné než pro jiné :)
Před 46 minutami
Štěpán Kotrba
Štěpán Kotrba
To je bohužel něco, co hraničí s advokátskou etikou. A upozorňuji předem a otevřeně, že to jen tak nenechám.
Před 45 minutami
Zdenek Musil
Zdenek Musil
Tak chudak premiant Polasek ze skromnych pomeru by vyloucenim prisel prisel o budoucnost, zatimco bolsevicka dcera Dolejsova muze bejt sikanovana jak chce a nic by se ji urcite nestalo, protoze je to podrazacka. Tak asi se to hodnoti jako dobra prace advokata, ale jinak je to k zbliti :)
Před 45 minutami
David Zientek
David Zientek
Paní advokátko, držím Vám palce a udělal jste to velice dobře a profesionálně! ...
Před 45 minutami
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
hele slezáku, slovo pane vynechávám schválně -jste jenom drzý nebo i tak hloupý?
Před 43 minutami ·
Monika Nejedlá
Monika Nejedlá
no myslím že je třeba slyšet i druhou stranu pokud máme činit nějaké závěry
Před 42 minutami
Ondřej Ručka
Ondřej Ručka
já teda nevím, ale když je on chlapec z tak špatných sociálních poměrů, JAK SI MŮŽE DOVOLIT VAŠI HODINOVOU SAZBU?????
Před 41 minutami
Štěpán Kotrba
Štěpán Kotrba
Myslím, že uslyšíte. Nechce se mi ani věřit, že by paní advokátka nevěděla. Spíš se jí to nehodilo do konceptu... Zítra si přečtěte Britské listy.
Před 40 minutami
Irena Ryšánková
Irena Ryšánková
Hmmm, tak argumentovat tím, že někdo smrdí - mimochodem, kdo je ten záhadný kolektiv? Má jména? V kolektivu noblíbená, tatínka má hnusnýho komunistu a smrdí. Gratuluji. Doufala jsem, že tohle si přečtu už jen v denících jistého J.G. a Rudém Právu z roku 1953. Roztomilé, ale poněkud nevkusné. Chudý konzervativec mne teda dojal k pláči. Proč nešel na státní školu, když je tak chud.
Před 39 minutami
David Zientek
David Zientek
Štěpáne Kotrbo: nehyřte tady nesmyslnýma výhružkama ...
Před 37 minutami
Viktor Vilhelm
Viktor Vilhelm
Taky mám pocit, že to není úplně v pořádku.
Před 33 minutami
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
V roce 2001jsem d... Zobrazit víceělal v jedné chemičce. Měl jsem za partáka kluka, který v roce 1990 patřil ke krajským kádrům ČSNS. při jedné noční jsme nevěřili vlastním očím, když po fabirce bylyvylepeny plakáty tehdejší pro-havlovské kamarily -Děkujeme-odejděte. Tak jsme je strhli, uviděl nás kotelník a jelikož to byl jeden z těch, kteří je lepili začal pyskovat.
Já mu řekl hochu, v roce 1989 jsme se dohodli, že politika do fabrik nepatří, dens je fabrika soukromá a její majitel je český exilant z roku 1948. Jestli chceš, já ho budu informovat a on ti připomene, jaká pakaž v roce 1948 sebrala fabriku jeho rodičům. Můj kolega řekl - zažil jsem jako nekomunista rok 1989 a neustále platí, na čem se KSČ a OF dohodlo. není ti li to jasné, budu to řešit jinak : jestli nemáš co dělat, tak ti povolím ventily v kotelně a do rána se nezastavíš. A byl klid !
Před 32 minutami ·
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
něco mi pí veselá říká, že opravdu advokáti budou asi hezká cháska i když to maskují příjemným úsměvem........
Před 31 minutami ·
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
hele zientek ,poradte se se zde přítomnou advokátkou jaký je rozdíl mezi výhružkou,sdělením a upoutávkou. pak si vemte mávatko a jděte opruzovat před mšmt proti státním maturitám a budete mít třeba pocti, že jste chvíli dospělý....
Před 28 minutami ·
Ondřej Ručka
Ondřej Ručka
JUDr. Klára Veselá Samková, Ph.D. ... 3.800,- Kč/hod.
to se musí chlapec na těch brigádách pěkně otáčet, když má na soukromý pražský gympl a navíc tuhle sazbu s takovou pozorností v českých médiích! kde se dá sehnat taková brigáda?
Před 28 minutami
Irena Ryšánková
Irena Ryšánková
Jaroslav: To on se nemůže poradit, pochopte. On je taky chudý chlapec s konzervativním smýšlením :-)). Jedině, že by šel na nějakou brigádu...
Před 26 minutami
David Zientek
David Zientek
především dobrý den p. Kronus, děkuji za radu, ale asi Vás zklamu, nejsem odpůrce státních maturit, ale Vaše politické názory mne trošku znepokojují...
Před 24 minutami
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Buduchlapče stručný, mne znepokojuje vaše nebetyčná drzost. Ona by paní advokátka skákala dva metry vysoko , kdyby někdo jejich dětem přilepil na záda samolepku staženou z webu Dělnické strany, mám pokračovat.....
Před 21 minutami ·
Štěpán Kotrba
Štěpán Kotrba
No a i o tom bud zítřejší článek
Před 19 minutami
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
sice mne pane kotrba nemají moc rád,ale jestli chcete, já to napíši celé a hned ted a pak budu čekat předvolánku s modrým pruhem.......
Před 17 minutami ·
Štěpán Kotrba
Štěpán Kotrba
Myslím, že Klára Veselá Samková dosáhne medializací tohoto případu mediální sproslulosti starostky ODS Řápkové.
Před 16 minutami
David Zientek
David Zientek
Jakápak drzost?..
Před 14 minutami
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Já nejsem ani Váš učitel -tj kámoš ani Váš rodič,abych dále s Vámi mladíku ztrácel čas. nestačí-li Vám tato odpověď, stěžujte si u dr. Samkové, ona už něco vymyslí....., hlavně aby vaši rodiče měli na palmáre, taxu jste si zde určitě přečetl !
Před 12 minutami ·
David Zientek
David Zientek
nepotřebuji si nikde stěžovat.. nashledanou a pěkný zbytek dne :D (ono se s Vámi nedá normálně bavit)
Před 9 minutami
Irena Ryšánková
Irena Ryšánková
Nemám obecně o svých bližních valného mínění, ale přesto se člověk občas neubrání zklamání...
Před 8 minutami

 

Eliška Svobodová jasne....co jinyho:D


Výsledek: Doma s rodiči
Bohužel budeš tvrdnout doma s mamkou a taťkou :o(
Před 16 minutami prostřednictvím aplikace Quiz Planet! · · · Udělat si kvíz
Bára Pokorná
Před 14 minutami
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Bývaly časy, že jem jediný páteční či sobnotní večer nevydržel tzv s rodiči.
Když jsem stál nad rakví matky -tak jsem trochu přemýšlel a po oznámen ízprávy, že otec zesnul mi to docvaklo úplně. jsou-li Vánoce, jsou mezi prvními, na které si vzpomenu. Na ty, se kterými jsem strávil mnoho večerů- ty si ani nevybavuji !
Před 6 minutami ·

Žádné komentáře:

Okomentovat