Počet zobrazení stránky

čtvrtek 6. ledna 2011

trochu vtipu nezaškodí............

Sejde se katolický kněz, mohamedánský imám a židovský rabín. Baví se o víře a začnou se také bavit o síle modlitby.
Katolický kněz říká: „Šel jsem jednou zaopatřovat nemocného, jdu přes les, najednou se přihnaly mraky, šílená bouřka, průtrž mračen, nebylo kam se schovat. Tak kleknu, prosím Boha ochranu. Naráz všude okolo liják, nade mnou modrá obloha a já jsem v suchu došel až k cíli.”
Mohamedán na to: „To nic není, to já jsem jel jednou na velbloudu pouští. Naráz se přihnala písečná bouře, nebylo kam se schovat. Padnu k zemi a prosím Alláha o ochranu, najednou všude okolo bouře, nade mnou modrá obloha a já jsem v bezpečí dojel k cíli.”
Židovský rabín na to: „Pánové, to není nic proti tomu, co jsem zažil já. Jdu v sobotu po hlavní ulici a naráz uvidím na zemi plnou peněženku. Chci ji zdvihnout, ale naráz si uvědomím, že je sobota - šabat a já se nesmím dotýkat peněz. Přece tam ale tu peněženku nemůžu nechat ležet. Pozvednu oči k nebi, modlím se k Hospodinu. Naráz všude okolo sobota a nade mnou úterý.”

Žádné komentáře:

Okomentovat