Počet zobrazení stránky

pondělí 24. ledna 2011

Co se prý škládlívá, to se rádo mívá - jelikož nejsem vilný, tak zde ANI Omylem !

Tydlifidli.tk


Kronus Jaroslav

Kronus Jaroslav Pánové, vím že je silně nutkání si zde "schladit" žáhu, ale intuice mi říká, že by se mohlo jednat o velice nebezpečnou mucholapku!!!!!
Určitě mi dáte za pravdu , že lidská a mravní špína tvářící se coby poslední spravedlivý se neštítí NIČEHO !
Ono stačí velice pozorně prostudovat tzv. hluchá místa jistého jinověrského levobočka s původním jmenem Mesiarik či jinou lži-legendu mající kromě více metálů a čestných doktorátů než samotný Brežněv i zasvěcení stupně KODOŠ !!!! 

 



Kronus Jaroslav

Kronus Jaroslav Uvítal jsem vznik této skupiny. Dle křivky jistého pana G. má každá společnost nárok na obecní blázny a je vcelku šumák, zda se jmenují por. Dub, Vasil Bilak či vstoupí d FB skupiny Bojkot Prvních zpráv !

20 leden v 3:03 · ·


    • Informace

      Kategorie:
      Společné zájmy - Politika
      Popis:
      Pokud budou První zprávy podporovat fašistické a nacistické autory a iniciativy, nebudeme je otevírat a číst. A to ani s vědomím, že tam píší i slušní a dobří publicisté. Cílem je, aby poklesla čtenost a aby odešli inzerenti. To jediné snad přiměje majitele, aby se trochu zajímal, co se v PZ píše a zveřejňuje.
      Typ skupiny podle soukromí:
      Otevřená: Veškerý obsah je veřejně přístupný.
      Kronus Jaroslav Při prohlédnutí členů tohoto panoptika se mi vybavila teze M.Zemana o lidských a myšlenkových ojetinách ! Jsem "nadšen" , že mohu býti jedním z Vás !!!!!!!!!!!!!!
      20 leden v 14:20 ·







Věra Tydlitátová
tydlitatova.blog.idnes.cz
Píšu, co chci. Velmi mě potěší, když naštvu hlupáky.
29. prosinec 2010 v 10:15 · · · Sdílet



Věra Tydlitátová

 

Žádné komentáře:

Okomentovat