Počet zobrazení stránky

středa 5. ledna 2011

Svět je v pohybu, řízený chaos coby instrument....ale nás nedostanou !!!!

 


11

Kostel Nanebevzetí Panny Marie
19
16

Městská knihovna
20

Kostel Nanebevzetí Panny Marie
21

Husův sbor
15

Kulturní dům
17

Městské muzeum - Tvrz
Městské muzeum - nádvoří

Nádvoří Městského muzea
14

Kříž před radnicí
23

Socha Panny Marie

jan_nepomucky

Socha sv. Jana Nepomuckého


 

 

a vědomí se dává a poslušně hlásím též, že ................

asi před minutou · ·


    • Kronus Jaroslav
      Servus bývalí spoluobčané a možná i budoucí / ikdy neříkej nikdy / - součástí moji spanilé jízdy - viz níže - tj . prohlídky města plus již uvedené s jasnou myslí, jiskrou v oku a pro jistotu mírně ztopořeným prostředníčkem jsem navštívil i... současného pana starostu ....
      Zda tomu chtěla prozřetelnost nevím, ale u něho v kanclu bylo i jeho dva místo-starostové. původně jsem přišel pouze popřát PF 2011,ale když už tam byla celá věrchuška, tak jsem jim nabídl, že bych se stal samojediným členem Komise interupční !!!!



      Moje role by spočívala v lovení intelektuálních potratů, kterými je dnešní doba příma posedlá a dokonce t oobčas vyústí v myšlenkovou genocidu !!!!



      Dle hromadného smíchu všech třech politických mariášníků jsem dovodil, že můj podnět berou vá...žně a uvidíme , co dále !



      I tak díkypánové..............
      Zobrazit více


Žádné komentáře:

Okomentovat