Počet zobrazení stránky

čtvrtek 20. ledna 2011

věrka end company zase řádí

tBojkot Prvních zpráv


Kronus Jaroslav


Kronus Jaroslav Uvítal jsem vznik této skupiny. Dle křivky jistého pana G. má každá společnost nárok na obecní blázny a je vcelku šumák, zda se jmenují por. Dub, Vasil Bilak či vstoupí do FB skupiny Bojkot Prvních zpráv !

Před 8 hodinami · ·


    • Kronus Jaroslav Při prohlédnutí členů tohoto panoptika se mi vybavila teze M.Zemana o lidských a myšlenkových ojetinách ! Jsem "nadšen ", že mohu býti jedním z Vás !!!!!!!!!!!!!!
      Před 8 hodinami ·




      oprava - maturity !!!!!
      Odebrat příspěvek
      Klára Veselá Samková žádám tímto pana Kronuse, aby nepsal na moji zeď. Budu jej mazat vždy, jakmile jej zjistím. Klára
      Před 11 hodinami · ·


        • Kronus Jaroslav
          Jelikož jsem gentleman, který neobhajuje grázly lepící dětem komunistických poslanců na záda antikomunistické nálepky a dojemně řčíicím do medií, že tento chlapec si přivdělává na studium mytím nádobí a přitom mám hodinovou taxi 3 800,- Kč ...tak opravdu nebudu přidělávat paní doktorce práci mazáním !
          Znám ze života několik případů, kdy se dotyčný i NAMAZAL a pak věci dopadly moc špatně !
          Něco mi řká, že další pokus o lezení mezi TOP společnosti pomocí knížecí družiny zvané TUP 09 také nebude míti dlouhého trvání !
          Hezký den a s Budhistickým starokatolíkovi- slunce v duši !

Žádné komentáře:

Okomentovat