Počet zobrazení stránky

neděle 30. ledna 2011

Země faraonů , pyramid a podivné revoluce ???!!!



    • Kronus Jaroslav
      Poslušně hlásím Mister Mubarak, že já a několik desítek členů ODS a ČSSD jsme připraveni převzít ochranu Vašich kulturních památek !
      Až do vše vyřešíte, tak Vám garantuji, že jsem v čoudu i s depozitářem a při naši schopnosti improvizační možná vememe i něco pyramid sebou do našeho banán- ČEZka !


      Kronus Jaroslav
      Největší strach z revolucí v arabském světě má nechvalně proslulý
      člen ODS a majitel firmy Viamont Hřebíček. On sice velice rychle
      přišel k majetku a zakoupil nemovitosti v Dubaji - ale je možné, že
      mu je ještě velice rychleji "znárodní" tamější Muslimské bratrstvo.
      Holt peníze jsou kulaté a musí se otáček - tak nás to přeci Modré
      straky učily !
      Alluhu akbar !
        René Václavek Aleš Řebíček-vyžraný vepřiček. To bylo na jeho
      billboardech před 5 lety. Tehdy snad každou stavbu prováděl Viamont-
      asi byli nejlepší...

      Kronus Jaroslav
      Mne můžete věřit ohledně Egypta. Já byl cca před rokem v Thajsku -
      chtěl jsem navštívit tamější masáže. Nějak jsem přehlédl, že je tam
      jedna z revolucí a dostal jsemMASÁŽ ihned po východu z letiště ! Oni
      thajští policajti se s ním nemažou a rána bambusovou holí, to je
      opravdu " zážitek " !!!
        ronus Jaroslav
      Dovoluji si nabídnout několik míst last-minute zájezdu do EGYPTA !
      Příjemné počasí- trochu HORKO , zvláštní vzduch - trochu se po jeho
      dýchání slzí a nikdo Vás neokrade. Všude samí policajt a před hotely
      armáda !
      Zn. vesty pokud možné neptrůstřelné sebou , čeští zloději jsou
      vítání - nákupy bez placení při slevových akcích typu RABOVÁN...Í
      jsou na každém rohu !
      Příjemný let přeje ČSA !

Žádné komentáře:

Okomentovat