Počet zobrazení stránky

pátek 21. ledna 2011

Já Vás mám stejně rád.............



Předmět: Zaslání - snad to vyjde příště
Datum: 21.1. 2011, 12:55 - dnes v 12:55
 

;-)

Servus ,

nebyl bych to já, kdybych mírně neglosoval poslední musterstuck Iniciativy D.O.S.T, na kterém se spolupodílela a mám jenom obavu, že místo hraní prvních houslí nosila spíše futrál a to ještě jenom mimo podium !

Měl jsem jisté obavy, když jsem sledoval vývoj událostí a to zejména, když si naskočili ti- kteří mají ve svém logu DOST ! To že Euálie Čubíková jemně kvikla, je též známo a nakonec i B.Kuras se snažil umýt hlavu mpředsedovi D.O.S.Tu .....
Svoje stanovisko jsem sdělil jak starostovi MČ Praha 1, tak veliteli tamějšího městského četnictva ši spíše stráže !
Jaké bylo ovšem moje překvapení,když jsem četl všechny dostupné reporty z onoho potlachu a kromě jiného jsem zjistil,
že
integrální katolíci byli vytěsněni těmi, které přímo nenávidí či jimi pohrdají. Mám zejména na mysli jimi nazývané zednáře v ŘKC samotné, sionisty a pak českou pobočku evangelikálních sionistů ! Připouštím, že asi na některé museli přicházet mrákoty a to obzvláš´t, když na svých webech doložili jistou formu útlaku křestanů v sionistickém státu a pak se dostaví Ti, kteří ve formě fousatých lišek z vinice Páně chtějí potírat útlak křestanů v Asii - hlavně tam kde vládnou komunisté ...........
Nějak všem uniklo, že hlavním momentem organizování protestu byly masakry Koptů v teritoriu, kde velkým - by´t - nepřímým viníkem stavu - je současný establisment sionistického státu samotného . Aby těch absurdit nebylo málo, ta kagentury přinesly zprávu, že v metropoli Praha se sešli na tajném jednání emisaři Hamasu a rezident Mossadu v Praze ....., to už není dějově kočko-pes, ale obyčejná znetvořenina - nad kterou se musí člověk smát a to opravdu upřimně od srdce !
To že věc vzal pod svá křídla přímo samotný český primas dodalo věci jistá kredit a hlavně zastínilo všechny doprovodné hlouposti ...., jenom jak spráně podotkl jeden diskutér - ono t ochce opravdu pořádné ozvučení a ne ten tlampačík, do kterého stabilně kvičí jistý Franta Červenka při masopustních rejích na Hrad .
Je opravdu  smutné, když tento muž něco sděluje a kolemjdoucí neznaje kontext či jeho osobně považují celou sešlost na mejdan Ochránců skokana zeleného a kladou si otázku, proč takové spolky opruzují u sochy zemského patrona !!!!
Dle mého soudu z toho plyne zásadní poučení - bratři D.O.S.Tu bděte, ale prosím neblbněte. Když už blbnete, tak aspoň tak, aby se člověk moho zasmát a když už jste k smíchu, tak prsoím tak - aby člověk nakonec ze všeho nezaplakal !!!
Zkuste znovu pouvažovat o moji nabídce, že cca za 2 měsíce vyrážejí cirkusy na štace a že mnozí z Vás by byli luxusním číslem těchto zábavných podniků !
S pozdravem - švejk, kverulant a potouchlík
Kronus Jaroslav:-((

P.S. Dovolím si jenom upozornit, že fyziologické zákony jsou neúprostné . Jelikož jste neustále za´tati , Vaše pěsti i na vlajce - musí býti obtížné- mýti i za´taty svěrače !!!! Víte co by to znamenalo, kdyby povolily ??????????

3 přiložené soubory
skenovat0027.jpg
skenovat0027.jpg - 12,35 kB
Zobrazit  |  Uložit
55fcb4a9edac1e7e3adcd9b3093ab.jpg
55fcb4a9edac1e7e3adcd9b3093ab.jpg - 24,52 kB
Zobrazit  |  Uložit
dost.jpg
dost.jpg - 12,28 kB
Zobrazit  |  Uložit


Žádné komentáře:

Okomentovat