Počet zobrazení stránky

úterý 4. ledna 2011

Ano jsem fialový...................

Psychologie barev

FIALOVÁ
Symbolizuje změnu, překročení a přenesení se jinam. Je to sjednocení dvou opačných pólů, soutok dvou sil. Je to barva inspirace, mystiky, magie a kouzla. Sjednocují se tu dva protiklady - modrý klid a červená pohonná síla. Ale představuje také žal, pokání, odříkání a odvrácení se od světských požitků. Bledá "lila" symbolizuje pravou lásku k bližnímu a obětavost.
  NA SPIRÁLE

Fialová barva

Je to mystická barva, která je symbolem spirituality, duchovna ale i srdečnosti. Vzniká sjednocením dvou opačných pólů, dvou kontrastních a energetických faktorů - modrým klidem a červenou pohonnou sílou, které se navzájem vyrovnávají. Pomáhá při meditaci a může mít až hypnotické účinky.
 

Fialová

Fialová stejně jako modrá patří k chladným barvám. Působí na centrální nervový systém uklidňujícím dojmem a vyvolává spánek. Vaše osobnost je originální, jste samostatný člověk s nezávislými názory a máte zřejmě umělecké sklony. Fialová je to mystická barva, která je symbolem duchovna, ale i srdečnosti.

Fialová barva - aura

Ve fialové barvě se střetávají dva opačné póly. Jsou zde sjednoceny materiální a duchovní symboly. Fialová barva je směsí červené vitality a modrého klidu. Výsledkem je smíření a rovnováha protikladů, která ve svém důsledku vede k pokání, odřeknutí se požitků. V církevní symbolice je barvou vysokých hodnostářů, kteří takto demonstrují své duchovní kvality. Lidé s významným podílem fialové ve své auře jsou „hledači příčin“, ve smyslu vyšších ideálů. Bývají většinou intuitivní, mají vztah k umění, velkou představivost. Jsou málomluvní introverti. Někdy mají sklony k samotářství a vyhledávají klid, daleko od ostatních. Fialovou barvu v auře mívají senzitivní umělci. Tato barva bývá označována také jako barva inspirace, mystiky a magie.
Tak to sčítneme po cca 65 hodinách .........
Před 56 minutami · ·


    • Kronus Jaroslav
      Zdravíčko, tak jste to zabalila na webu Centrum. Připouštím, že člověk má jenom jedny nervy,ale ono při Vaši profesi se snažit dělat lepší, než člověk in natura je probudí holt i občas vášně protivníků !!!!
      Občas se to četlo hezky, někdy s r...ozpaky !
      S pozdravem smějící se bestie a PF 2011 !
      01 leden v 22:58 · To se mi líbíUž se mi to nelíbí · Přidat komentář · Zobrazit reakce (5)Skrýt reakce (5)




      *



      *



      *



      o



      Kronus Jaroslav



      smějící se bestie napsal(a):



      Jeden by uronil slzu, ale advokátovi nelze věřit ani noc mezi očima !



      Snad nepůjdete ve šlepějích jisté Tydlitátové, která odchází každých 14 dní z veřejného prostoru či udajně do vnitřního exilu a bojím se ,že je...jí odchod bude definitivní, až přijde zubatá či cirhoza !



      Jinak je s Vámi legranda a to že Vám to občas ujede a chytne vás člověk na švestkách - viz spor o katedrálu, promptní vyřízení současným primasem českým a Vaše pohoršování nad výběrem vstupného - berte jenom jako intelektuální rozcvičku udajně obecního blázna !



      Jinak prosím coby bafuňář z-TOP-přených dávejte pozor, aby kníže neusnul na vždy a Kalouskovi nevypověděli službu játra



      To by bylkonec zTOP-ořených i Vašeho dalšího pokusu někam patřit !



      01.01.2011 22:50:23Zobrazit více



      01 leden v 23:01 · To se mi líbíUž se mi to nelíbí



      o



      Kronus Jaroslav



      smějící se bestie napsal(a):



      Sleduje-li člověk delší dobu blogerku při jiných aktivitách, než je jenom občasné matení tělem na jejím blogu, vysvitne mu nad rámec jasněji, že tato paní by hrozně ráda patřila k formální elitě . tj. té části No...vé třídy, která má saturaci skrze kakofonii zvků a stroboskobizaci obrázků médiíí!!!



      Platilo, platí a platiti bude, že - mnoho povolaných, málo vyvolených !



      Oo sice v hektických dnech sametu se se stačilo přidat k podivné tlupě malující tank a bylo nakročeno ke kariéře !



      Tak jak se začaly zklidňovat poměry a vše začlo jítí normálním tempem - tak se najednou začalo rozhodovat i v takových souvislostech, kdo je čí známý, kdo má koho za manžela či dokonce jakou má profesi !



      U blogerky lze vypozorovat občasnou tendenci se dáti dohromady s někým, kdo může býti výtahem k moci, bohužel její sebestřednost či možná nonkonformita ji velice rychle sestřelí zpět mezi vulgus profanus, ač se za něho ona intuitivně nepovažuje !



      Někdo obětuje rodinu, jiný játra a třetí třeba čest jenom proto, aby byl nahoře !



      Někdo se smíří s tím, že jsou pro něho 13-komnaty a dle toho žije plhohodnotný život !



      Jiný možná v aktu zoufalství se propůjčí mnoha věcem, které z něho udělají téměř protispolečenský živel- ač mu to nikdo do očí neřekně a dokonce ve svoji pracovní náplni pracuje pro nějaké zbohatlíky -ale ani Oni sami ho mezi sebe nevemou !



      Toto velice dobře postřehl dr. Sokol a proto svoji prací dráždí sice mnoho lidí ale svým velkým odstupem od formálních mocenských struktur si může dovolit občas mocné tj. v mnoha případech nemocné a i bezmocné vodit zv. za nos a občas jim dát lekci z prostého selského rozumu !



      01.12.2010 04:49:15Zobrazit více



      01 leden v 23:04 · To se mi líbíUž se mi to nelíbí



      o



      Klára Veselá Samková



      Kronusi, to je fak báááááječné, jak všemu okolo mně rozumíte!! Úplně přesně, jak jsem to ve svém blogu popsala...



      K Vašim komentům: na knížetě ani na vice-knížete bohužel dohlédnou nemohu.. Ale TOPka není jen vdení, je to i "plebs" a mezi n...imi spousta kamarádů....



      Jinak ovšem máte napostou pravdu, že jsem nekomformní a ve své podstatě neslučitelná s veřejnou mocí. Pokud bych se s ní někdy sloučila (pozoruhodné je, že se na mne stále řada lidí obrací, jako kdybych byla něčím jiným než soukromou osobou a když je na to upozorním, tak jou převelice udiveni) bude to znamenat, že veřejná moc je v krizi a potřebuje někoho,kdo by máknul... jinak osoby ženského pohlaví jako jsem já, se pochopitelně v předchozích staletích upalovaly. Možná i touto masovou a staletí trvající fyzickou likvidací nezávislých žen se v Evropě změnil genofond žen. Rozhodně se ale posunulo vnímání, "jaká žena má být". Z tohoto hlediska nejsem překvapena, že svoje postřehy píšete jako muž. Lidské bytí je velmi genderově vyhrazeno a proto i srovnání mne a Tmáše Sokola je nepřípadné.



      Jinak dvě faktické:



      1) v době malování tanku jsem byla poslankyní Federálního shromáždění, tedy zrovna ausgerechnet jsem žádný výtah opravdu nepotřebovala...



      2) co se katedrály týká, tak rovněž považuji řešení Jeho Excelence arcibiskupa Duky za pávně brilantní a diplomaticky dokonalé. A jsem šťastná, že jsem měla tu čest mu tento svůj názor sdělit.




      A ještě jedna plně nakonec: na rozdíl od pí. Tydlitátové jsem neřekla, že odcházím z veřejného prostoru, řekla jsem, že odcházím v Aktuálně, a to poté, co v diskusi se přestaly objevovat diskusními příspěvky a byly nahrazeny osobními útoky. Z technického hlediska je zajímavé, že se tak stalo poté, co přetaly být zveřejňovány u diskutujících IP adresy...



      takže zatím zdravím, KláraZobrazit více



      neděle v 4:42 · To se mi líbíUž se mi to nelíbí ·



      o



      Kronus Jaroslav



      S Vámi figuro-osobo je to složité. Hájíte zájmy velkokapitálu ve štrasburku a doma ani neumíte použí slovo PANE -Kronusi a to už je po druhé !!!!!!!!!



      Jinak Vy o koze, já o voze. Že Vámi uváděný plebs z TOPu tvoří i lidé jako je jistý Mašek,... který bojovla proti komunismu vykrádáním skříněk svých kolegů na pracovišti je mi prosím známo !



      Jenom bych varoval před implicitním se srovnáváním třeba s Johankou z Arku a měl na mysli, že na hranici skončily i obyčejné bosorky - tj .ženy ryze blouznivé !!!!!! Já také nemám nakročeno býti M.Janem z Husince .........



      Ona moc mý polohu funkční a instrumetnální - tedy jednak si post získat a jednak ho udržet- z tohoto prizmatu vnímejte moji poznámku o malování tanku a další mnou nastíněné !!!



      Ta fešanda z Rokycan také mluví o odchodu z veřejného prostoru ve smyslu psaní či nepsaní, jinak ONA je jako její vzor jistý Václav H - ten píše o Odcházení a přitom ví, že rytíři kožených zástěr a rukavic odchází jenom nohama napřed a potom ještě dlouhou dobu slýcháme, že Oni neumírají, ONI jsou věční / téměř jako jistý Uljanov / !



      Jinak hezký den !!!!Zobrazit více



      neděle v 12:26 · To se mi líbíUž se mi to nelíbí



      o



      Klára Veselá Samková



      Aha, takže jedno plivání na hlavu jsem zavřela na aktuálně a další jsem otevřela tady?? Nikoliv: tomu tak nebude... Komu budu říkat "pane" a komu nikoliv, mne v mých téměř padesáti leech nikdo poučovat nebude, zejména Vy nikoliv... Takže ra...čte počítat s tím, že ačkoliv tuto debatu zde pro budoucí pokolení nechám, ostatní Vaše příspěvky budu nekompromisně mazat.



      obávám se, že zcela bez pozdravu, KláraZobrazit více



      pondělí v 7:39 · Už se mi to nelíbíTo se mi líbí · 1 osobaTohle se vám líbí. ·
      Zobrazit více

      Před 56 minutami ·

    • Kronus Jaroslav Jelikož opravdu nemám ani pasivně-legitimační oprávnění bořit něco, co má býti určeno jako "odkazů dalším generacím a pravidla na svém blogu či fb- skupině určuje jeho admin či zřizovatel - tak to vyřídím na svém, po svém a i za "své " !
      Před 54 minutami ·

    • Kronus Jaroslav
      Osoba advokatizující opravdu mne demonizuje, když vyvozuje konsekvence typu - plivání na hlavu ,ale také mne podceńuje, když myslí- že jsem toho schopen či že mi za to stojí - hluboký omyl !
      Pouze jsem chtěl formou obnažení ledví upozornit n...a skutečnost, že přijde u jedince období, kdy sám ve velku událostí hledá východiska z bludného kruhu a dopouští se fatálního omylu toliko signifikantního pro dnešní dobu - to jest míst ovystoupením z tohoto kruhu a následnou rekuperací a promyšlením jak dále pouze se nechává strhávat turbulenci - které ho ale místo povznesení spíše ubijejí !Zobrazit více

      Před 50 minutami ·

    • Kronus Jaroslav
      Limity možností jso usvině, ale člověk je nevolivní, kdyby se na hlavu postavil a svět má svůj řád, v němž máme jenom silně omezenou roli !
      Výše uvedeným lze ale dosahnou toho, že odstoupením od uvedených turbulencí si formou udělání odstupu... a uvidění věcí v jiném "světle" najednou uvědomíme, že místa je na světě dost a dokonce existují formy a způsoby, jak učinit sebe stastným třeba skrze službu druhého - to ovšem vyžaduje připuštění si i situace, kdy česky řečeno, se nebud ptát co za to, ale kolik toho po mne chcete a zda jsem schopen to splnit !
      Aleluja - gloria, Amen !
      Zobrazit více


Žádné komentáře:

Okomentovat