Počet zobrazení stránky

neděle 7. února 2010

Jít si vlastní cestou, proti zlu zlem a nestat se grázlem.......

lav Kronus jdu vlastní cestou

Před 19 minutami · · · Sdílet
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Pane Mareši a spol - opravdu nemám potřebu dělat stafáž na náměstích . Jak budou vypadat KL jednotlivých stran, o tom rozhodnou jejich sekretariátu či polibyra.
O tom, kdo bude zvolen -rozhodnou zase jenom voliči anic na tom nezmění ani petice, ani shromáždění. Já pane Mareš nejdu proti Vám já jdu pouze jinou cestou. Nerad se chovám tzv.neefektivně.
Za to dobu, co jse mse odmlčel jsem stačil absolvovat schůzku s podnikatelem středního kalibru, který začína lod nuly. Dnes zaměstnává asi 25 lidí. Dohodli jsem se na tom, že do komunálních voleb postavíme KL s takových lidí, kteř íbudou akceptovatelní pro voliče a pokusíme se rozrušit zdejší politický kartel a od něho odvozený klientelismus včetně možných 5-10 % casch flow do stranických pokladen.
Čeká nás moc práce a snad to přinese výsledky. Zkuste svoji osvětou vyburcovat všechny nespokojence, aby se zachovali stejně či podobně a možná ty radnice budou vypadat jinak !... Zobrazit více
Před 12 minutami ·
Před 18 minutami ·



Jaroslav Kronus
Pane Mare... Zobrazit víceš, každý si mele svoje, já tedy nebudu vyjímkou. Není horší vlády,než národa, který si ji volí. každý národ má takovou vládu, jakou si zaslouží.
Již 20 let nám ji nikdo nedosazuje a je lhostejno zda z Berlína, Moskvy či Bruselu. Oni jsou prostě jedni z nás a my se s nimi identifikujeme!
Prasata od koryta nedostanene aní tím, že budete je prosit, řečnit na náměstích či jim podstrojovat. Existuje jediný způsob -že je vemete pořádně do jejich rypáků......
Když si selským rozumem proberu, co nám nabízí cca 12o dní před volbama vše, co stojí mimo parlament, tak mne napadá to klasikovo, že jenom blázen si myslí, že po zlu musí přijít dobro. Ono může přijít zlo ještě horší.........
Před 2 hodinami ·
Eva Liška
Eva Liška
Pane Kronus,ale takovou vládu si nezaslouží nikdo.....já jim nedala hlas na lotroviny,korupci,zlodějny a nedala jsem jim hlas na imunitu skoro i na vraždu.NO NEJSOU ŠÁLEK MÝHO ČAJE....a proto si myslím,že hůř nebude,jen se změní obličeje (některý) a pokud bych měla psát VAŠIM ŽARGONEM,TAK DO RYPÁKU POTŘEBUJE RYBA OD HLAVY....
Před 2 hodinami
Slávek Mareš
Slávek Mareš
Evičko líbí se mi tvůj naprosto správný postoj a to že se po hlavě nevrhneš do proudu řeky, ale přesvědčíš se, zda je tento proud tvým proudem.
Mám tě rád.
Před 2 hodinami
Lenka Kotrmanova
Lenka Kotrmanova
a že vy všichni chcete někoho nad sebou ? mám nad sebou samu sebe a žádní dobrodinci mi nechybí a dokonce ani nhkdy nechyběli :-)
Před 2 hodinami
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Věř a víra tvá tě uzdraví. Kdo si hraje nezlobí......, lid je rád klamán..........., je toho spousta !
Já již více jak před půl rokem psal , že bych vládu svěřil Dělnické a Národní straně. Ti by během krátké doby dokočily dílo zkázy.
Pak byc hbrnknul do Berlína, zda by neměli tak na 3-5 nějakého úředníka, který by zde dal věci dohromady. Merkelová se s Putinem velice rychle dohodnou a pka bychom si dalších 20 let mohli hrát na demokracii a neustále dokola.Přeji hezký den ! .
Před 2 hodinami ·
Slávek MarešSlávek Mareš Jaroslave, i slovo může být mocnou zbraní a láska též.
Takže probouzet v občanech naší krásné země to, co je v nich dlouhá desetiletí potlačováno, považuji za správné, ne li za svou povinnost abychom se připravili a dokázali změnit tuto společnost k obrazu našemu.
Nikdy nezáleží na čase zda je to před volbami, či po volbách. Vždy je to správná cesta a záleží jenom na nás.
Jaroslave představ si jak by to bylo krásné,kdyby jsem nešli proti sobě, kdyby jsme našli všichni společnou řeč. kdyby jsme přestali být lhostejní.
Tak v takovémto případě není vůbec problém provést změny, které tak potřebujeme, po kterých tak toužíme.... Zobrazit více

Žádné komentáře:

Okomentovat