Počet zobrazení stránky

neděle 7. února 2010

facebook..................




Jaroslav Kronus

Jaroslav Kronus Včera za mne zaplatili 30-kč u doktora, dnes mi možná koupí televizi a zítra mohu počítat se snížením ČID o 30 %, znehodnocení vkladů další vymoženosti nadiktované MMF. Proč - protože bych si přestal vidět na špičku vlastního nosu a vystavil ČSSD-KSČM bianco šek na státní bankrot !

Před 5 minutami · · · Sdílet
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Dnes jsem po příchodu do práce střídal kolegu. Je to cca 55 letý muž chodící o holi. Sdělil mi, že požádal vedení firmy o zakoupení televize na naše pracovisště a dokonce jim vyhledal na intermetu, kde je mají nejlevnější včetně antény !
Před 3 minutami ·
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Akorát jsem polkl a myslel si svoje. Býti naším veoucím, tak mu pošlu také dopis- ve kterém by stálo, že pracovní poměr konč íve zkušební době a na televizi může koukat doma. Malé komplikace jeho nahrazení, než se najde nový pracovník se dají vykompenzovat na cca 10 dní zvýšeným počtem služeb či najmutím externisty. punktum. když mi dotyčný řekl, že volí komunisty, řekl jsem si, že nic proti vkusus a le proti ztrátě soudnosti vše !
asi před minutou ·
Jaroslav Kronus

Jaroslav Kronus Asi před půl hodinou zde došlo ke chvále předsedy ČPS. Já tuto partaj sleduji velice okrajově, ale dovolím si ji dát informaci.
Mám obavu, že slíbit net a stahování z něho a zrušení státních maturit je trochu málo. Ono to připomíná souboj hokynáře a majitele hypermarketu. osobně býti panem předsedou ČPS naváži kontakty ...s těmi ekologickými kruhy, kteřé připomyšlení na šohaje Bursíka a jeho fešnadu jdou vyprázdnit obsah svého žaludku. To že green soubour šéfuje jistý Liška, jsou jenom mimikry. Když si pan předseda ČPS vlastně uvědomí, jakým "politickým " materiálem jsou plněny KL současné SZ a koho vlastně reprezentují, pak ještě není na shora uvedené pozdě..........., dle mého soudu. To by jede nnevěřil, kolik ČPS a Zelení mají společného ............Zobrazit více


Žádné komentáře:

Okomentovat