Počet zobrazení stránky

úterý 20. července 2010

zaslání



Z Wikipedie, otevřené encyklopedie

Skočit na: Navigace, Hledání
Vlasta Parkanová
Vlasta Parkanova.jpg


Od: vrana2077@seznam.cz
Předmět: zaslání
Datum: 20.7. 2010, 22:44 - dnes v 22:44
 

Servus,,

potvrzuji přijetí butonů s JJ panem knížetem a DĚKUJI . Paní administrátorka mi při posedním zaslání, ve kterém jsem žádal odstranění některých gender-pitomostí sdělila, že mi nemůže vyhověta,ale naznačila, že mám pokračovat ve " švejkování " !
Dnes něco pro TOP 09 speciál - dal jsem se na kulturu. Přijali mi scénář pro film Pohřební průvod, kde hlavní roli by měla hrát matka bejvalky, obecně zvaná TCHÝNĚ !!!
Obrátil jsem se na Unii můžů ČR, zda by mi nebyli nápomocni coby kompars a ONi konstatovali, že milerádi a dokonce se vzdají honoráře !!!!

Přihlásil jsem do do Super-stár. Počítají se mnou pro samotné finále. Budu pět s arizonskou pěnicí Vlastičkou Parkan hip-hopovou variaci její radarové častušky. Ona bude oháknutá v dresu bridády specielních operací z Prostějova a sedět na bílém koni, na kterém původně měla juchat v Kábulu při vítězné přehlídce, než se to vymklo z rukou -spojencům----
Já budu mít uniformu Josefa Švejka a na vodítku mého pejska z poděbradského outulku - očkovaného, pojištěného a socializovaného !
Vokály nám bude brumlat trio - ministr financí- mírně ovíněný, rozšafně chrapající JJ kníže a předseda Společnosti přátel žehu Motyčka se zovující !!!

S pozdravem - Kronus Jaroslav / Švejk, kverulant a provokater !

Žádné komentáře:

Okomentovat