Počet zobrazení stránky

úterý 27. července 2010

Někdy je třeba překousnout i averzi...................


Používá ještě ČSNS
Programová konference strany Suverenita - blok Jany Bobošíkové 1.part
Vynikající volební projev Jany Bobošíkové, lídra Suverenity, přenášela ČT24 živě, zde je záznam (32 minut)! 1. část. Druhá část dostupná na: www.youtube.com


 

Ostrava březen 2010


5 Martin Bacík | 19. července 2010 v 17:09 | Reagovat
Jinak mám pro místní čtenáře dost zajímavou informaci a pro někoho asi smutnou zprávu! Ale aspoň to je opět ukázka, co tady máme za pakáž.
Spolek kolem paní Bobošíkové - Suverenita - asi nebude tak nezištný - jak jsme si mysleli - spíše to vypadá, jestli se pí.Bobošíková dříve neučila u nějakého Dr.Sládka a nechce tak postupně Suverenitu zlikvidovat ?! Ono to tak vypadá, že široké vedení Suverenity se nechce do práce a na organizaci ,,serou" ( jak mi o té jejich ,,aktivitě" řeklo několik lidí ) a co je ještě nejhorší a mám to potvrzeno z ještě jiného zdroje - Suverenita navodila úzkou spolupráci s lidmi kolem Miloše Zemana a s těmito chce do budoucna pracovat na kandidátkách a dělat společnou politiku...a těmito lidmi se myslí takoví, kteří před 1989 byli nomenklaturními kádry KSČ - P.Lachnit, M.Grégr, J.Císař, Schling, E.Zeman atd. !!!
Nevím jak vy ostatní, ale začínám si o Bobošíkové myslet svoje.
6 skopal-jaroslav | E-mail | Středa v 11:21 | Reagovat
[5]:Jen dotaz, jak vypadá předvolební situace do ostravských zastupitelstev?
7 Martin Bacík | Dnes v 15:04 | Reagovat
[6]:
Nijak...alespoň z mé strany! Ukončil jsem svou politickou aktivitu v ČR - pochopil jsem, že dokud se tady alespoň částečně nezmění hodnotový systém české společnosti - je veškerá snaha marná ! Vidím to i na Suverenitě - dříve neznalí ( i já jsem naletěl ) si mysleli, že konečně má někdo zájem se domluvit a začít jednat...chyba ,,lávky"...ze Suverenity se už teď na počátku ,,fungování" stala pasivní organizace, jejíž vedení se nestydí za to, že aktivně spolupracuje s býv. bolševickými funkcionáři, že šéfem tisk.oddělení je syn Miroslava Štěpána, že do Senátu kandidují opět býv.členové KSČ a rozvraceči českého odborného školství - M.Winter - a nebo že šéf kraje mi přes email napíše, že nejlepším společensko-hospod.systémem pro ČR je prý marxismus atd. !
Takže děkuji, já už tady v ČR s místní politikou nechci mít nic společného.
8 Kronus Jaroslav | E-mail | Web | Teď | Reagovat
Dobrý den pane Bacik,
vím že jste mne na těchto stránkách několik vyzval k reakci a já ji odmítl. Měl jse ma mám k tomu vážné důvody a nemám na tom co ve smyslu vztahu nás dvou měnit .....
Přesto - nemám rád patetická gesta a už vůbec ne od lidí, kteří jsou spíše choleriky než lidmi uvážlivými. Sám mezi ně patřím a vím, že stačí málo !
Vlast, národ, Bůh, rodina apod jsou entity dané mimo naší vůli a nepodléhají erozi ve smyslu materielním !
Snahy pokrokářů, pozitivistů a jiných je zpochybnit či dokonce vykořenit z mysli a paměti lidí jsou jenom součástí politického boje , který je veden i přes IDEE, ale v mnoha aspektech jde o situace psychologicko-sociální.
Mne opravdu nedojímají zkratovité reakce- by´t má na ně jedinec vašeho osobnostního profilu zájem.
Opustil jsem z mnoha důvodů po 20 letech nacionální prostředí -přesto bouji dále.
Zkuste popřemýšlet, zda neexistueje platforma, která by Vám vyhovovala v jejím dresu by jste vstoupil do politického boje v lokalitě - kde bydlíte !
Třeba i sám ! Politika je uměním možného a je o interesech - proto jsme tak často zklamaní, lidé jsou spíše dobyteček než andělé a navíc kosmologický řád jde svým "tempem"- bez ohledu co si myslíme či děláme !
Nic se neděje náhodu a vše má svůj smysl - jenom náš mozeček to nějak není v ten moment schoen pr osvoji nicotnou kapacitu vyhodnotit !
To je vše,co jsem považoval za nutné Vám sdělit !

Žádné komentáře:

Okomentovat