Počet zobrazení stránky

úterý 27. července 2010

Po delší době opět U kalicha

AKR002


Pane Švejk, udělal jsem Vám šoulet jak máte rád a bude i česnečka .........., jinak co nového ? Jak bylo u Kalicha ?

Vědi paní Milerová,téměř jako vždy. Dal jsem si pintu černého, vyslechl nářky lidu obecného a odešel domů. Ono poslouchta tlachy modelů místo mozku z piva kostku je otravné a když se připotácí neuznaná intelektuálka s lahví vína v ruce , tak to už je tragedie,,,,,,,,,,,

Takže nic moc tentokráte, rozumím-li dobře ? Ale ono to zas tak není . Pan Palivec mi sdělil, že jakýsi pseudo-intelektuálský exkrement má o moji osobu starosti a snaží se tak trochu mi znepříjemnit život !!!! Ale to už je ta stejná, byl jsem kvůli ní už na služebně c.ak.policie dvakrát a po sepsání protokolu bylo udání hozeno do koše a bude v rámci recyklace přeměněno na toaletní papír, který možná časem dotyčné zašlu !

Ale vědi paní Milerová, já to nštastnici a semetrice v jedné osobě nic nevyčítám. Ona určitě nepochopila, že mnoho povolaných,ale málo Vyvolených a navíc ona není ani jinak vyvolená -ač by ráda byla. Toulá se občas po světě, píše svoje dojemné litanie, občas se do někoho trefí a pak se diví, že ji vemou obrazně řečeno u krku ..........  Ona snad i patřila k tomu pochybnému spolku Chátra -77 a nějak nerozdýchala, že tam byla stafáží a dnes ji má každý u zadku. Všichni jsou vinni jejím životním nezdarem, pak úmrtím otce, nechápou její pohnutky atd. To už je obehraná píseň !

Mne přiomíná jistého Bilaka. Ono nakonec každá společnost má nárok na obecní blázny a je vcelku jedno, zda je to Bilak, či por. Dub. Tragedie začne v ten moment, kdy Bilak místa sak šije ideologie a por. Dub místo vedení diskusí se Ságnerem vede pluky na bojiště . Ona zaplat-pán/Bůh je zatím v poloze bilakovsko /dubovské první varianty a vypadá to, že i přes všechny maléry na území Koruny české tomu ani jinak nebude a to je dobře !

Apropos, nevíte o nějaké šikovném likvidátoru. Ona vede jakýsi obskurtní spolek a je potřeba ho jemně zprovodit ze světa........

Já se jim optám pane Švejk, mezi ženskými je spousta těch, které rády uklidí chlív všeho druhu a ani za to moc nechtějí !   

Žádné komentáře:

Okomentovat