Počet zobrazení stránky

úterý 27. července 2010

Pane Huml, ono někdy méně je více .................

 

Stanislav Huml (VV)

 

 Mám tak trochu dojem pane Huml, že se spíše předvádějí ONI !

O projevéné hlouposti, kdy jste "kritizoval" vyznamení kolínského policisty -který odmítl uplatek -aniž by jste znal okolnosti jsem již psal a zasla vašemu vedení. To že nidko ani neškyt mne vcelku nepřekvapuje - nejsem blondýna, používám vlastní hlavu a těžko ze mne bude kdy oportunista !

Dole přiložený článek coby další vaše mediální šou je spíše o Vás - o vaše mvnitřním rozpoložení - než o práci dopravní policie a jejím veliteli plk. Tržilovi. Já opravdu nemám potřebu hltat coby zpitomnělý goj mediální průjmy všeho druhu a dokonce s nimi polemizovat !

Mne velite ldopravní police napsal svoje stanovisko a to je pro mne validnější než vaše hezké rečičky pro dav !

Ono jste toho zase toliko neřekl - možná by stačilo, kdyby jste pr ozačátek si nechal zaslat strukturu typu nehod s obětí na životech a pak by i Vám "expertovi"docvaklo, že jich více jak 50 % způsobil ksindl, který prostě na nic nedbá a četník na každé křižovatce je prostě nesmyslem !!§  

 

 To žejste strávil u policie více jak 30 let a začal od piky a dotahl to až na velitele služby krajského stupně je sice chvályhodné, že Vás zlikvidovali -to víme také -ale Ono kverulovat a být oportunní je opravdu k ničemu a kromě dělání šaška promiskuitním novinářům stejně ničemu nepomůžete !!!!

 

Zaspali a teď se převádějí, zlobí se Huml z VV

foto: mvcr
Ilustrační fotografie
Praha - Policie tento víkend provádí velkou bezpečnostní akci. Přichází však trochu s křížkem po funuse. První prázdninový víkend totiž „dopraváci" evidentně zaspali. Vždyť během pěti dnů na našich silnicích
zahynulo 26 lidí. S tím, že dopravní policie pochybila, souhlasí i dopravní expert a poslanec Věcí veřejných Stanislav Huml, informovaly Parlamentní Listy.
„Já jsem nikdy nebyl příznivcem velkých bezpečnostních akcí typu Kryštof, zvlášť když přicházejí až po tragických číslech. Připadá mi to, že ty monstrózní akce se spíš pořádají pro mediální zviditelnění," řekl Stanislav Huml, který byl za stranu Věci veřejné zvolen do sněmovny za Středočeský kraj.
„Ten první prázdninový víkend policie situaci podcenila. Nemusela pořádat zrovna hlášenou bezpečnostní akci, ale na silnicích mělo být vidět více policistů. Nechci kritizovat, ale na hlavních tazích jich bylo a stále je málo. Tam by prostě měli být vidět," dodal bývalý šéf středočeské dopravní policie.
Pomohly brutální tresty
Ve vyspělých zemích Evropské Unie je dopravních s tragickým koncem výrazně méně než u nás. „K velkému snížení nehodovosti a především smrtelných úrazů došlo tam, kde se do toho vložil stát
a zavedl doslova brutální tresty. To je příklad Velké Británie, ale i Slovenska
. Pokuty za hrubé porušení předpisů jsou téměř likvidační. V Británii to však mělo obrovský dopad na snížení nehodovosti," sdělil Huml.

Česká republika podle dopravního experta šla na půl cesty. „Zavedli jsme bodový systém, který eliminuje piráty mezi řidiči. Není to však taková šoková terapie, výsledky jsou a budou v dlouhodobějším horizontu. Ale dá se říct, že ta naše koncepce už své výsledky začíná přinášet."
Šéf dopravky zůstane
Na ministerstvo vnitra nastoupil Radek John, Humlův stranický kolega. Změní se tím nějak situace v práci dopravní policie? „Jsem v meziresortní komisi a dostal jsem za úkol podílet se na určité reorganizaci dopravní policie. Šéf dopravní policie Leoš Tržil na svém místě zůstane, není důvod jej měnit," prozradil redakci Huml.
Huml tvrdí, že komplexní recept
na snížení nehodovosti nikdo nezná. „To by bylo na Nobelovu cenu. My také kroutíme hlavami, že v den, kdy je krásné slučné počasí
, suchá silnice, je více bouraček než v den, kdy prší a je snížená viditelnost. Jisté ale je, že lidé uberou, když uvidí policajty. Takže to je jedna z cest


, vice uniform a modrostříbrných aut na silnicích."

Žádné komentáře:

Okomentovat