Počet zobrazení stránky

sobota 31. července 2010

sebranka......................

e information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog. obálka/obal
31.07. 22:38

Stupidní hra na dukáty. Odpovědět v diskuzi na útočný, výsměšný příspěvek a sarkasticky použít slovo "mrzáček" znamená...
více »

Koukám z tohoto mírně j-idovského webu se stává menší pařeniště zneuznaných geniu, zhrzených milenek a jiného výkvětu blogerského prostředí. Mne z i-dnes vykopli před rokem a půl, když jsem napsal- že tydlitátová je Bilak v sukních a že český národ nebude skákat,jak ona a její kámoši pískají . Šla tři měsíce za mnou a nebylo to poprvé a ani naposled. Založil jsem si svůj blog a mám klid. Tady je nosič a zloděj zavazadel vedle členky a komparsu Chátry -77, konfidentík StB a další vybraná společnost ! Do toho půl šílený Vanek a možná ještě přijde Šinágl a jste komplet ! Mám obavu, že jste totéž, co Tupohlávek a spol v Berlusconiho vile, akorát máte trochu menší apanáž ! Zdar- nazdar !
1 hlas Reagovat
Pane Bosáku, já jsem se z blogu iDnes vyhodil sám, protože jsem nebyl schopen se ztotožnit s tou tamější idiotskou regulací diskusí, která byla spuštěna asi před rokem. Pak jsem se zabydlel v BB Lidovek, kde jsem zase pozbyl loajality vůči správkyním blogu, takže došlo k mému druhému samovyhození. Asi se brzy přidám sem, k čemuž mě inspiruje skutečnost, že se zde setkám s párem bývalých kolegů a budu mít dojem, že vstupuji podruhé do stejné řeky a tím popřu výrok řeckého filozofa.



Žádné komentáře:

Okomentovat