Počet zobrazení stránky

pondělí 12. července 2010

zaslání



Ladislav Jakl
Ladislav Jakl (* 17. prosince 1959) je ředitel

Od: vrana2077@seznam.cz
Předmět: zaslání
Datum: 12.7. 2010, 16:50 - dnes v 16:50
 

Dobrý den tajemníku,

dovoluji si Vám zaslat tento e-mail coby jistou reflexi Vaší činnosti a vnímání obecně Vás coby tajemníka presidenta ČR .
Lze obecně konstatovat, že jste vnímán kontraverzně a to ve smyslu dikce mediokracie. Vaše vystupování je bezesporu determinováno skutečností, že jste tzv, mužem současného presidenta a že v mnoha případech z pohledu streamu jdete za čáru je pro mne jistým signálem, že věci jsou O.K.
Jste dle mého soudu něco jako libertím či libertán, pro evropské vnímání ani jako národní liberál starého střihu.
Trochu s Vámi nesouhlasím v podpoře SSO, ale jde asi o to, že nejste opovědný za zkarikování původní idee SSO makroúčetním a politikým dilentantem v čele této strany.
Na můj vkus jste trochu trochu více "ándroš", ale to je jenom prosím soukromé vnímáníčko, které nic nemění na celkovém spíše kladném hodnocení apriori !
Obdivuji Vaší odvahu, která s jistou formou provokace dovede mnoha maloměšTákům zvednout mandle a jinak pocuchat jejich mírně "havloidní" míru vkusu či spíše nevkusu!
Jsem názoru, že spolu s dr. Hájkem a dr. Weiglem patříte k tomu, co lze označit za thin thank , který v ČR coby ztělesnění Kocourkova patří k tomu lepšímu.
Mnoha zdaru a děkuji za ztrávený čas čtením moji zprávičky !

Kronus Jaroslav - Kolín

Předmět: RE: zaslání
Datum: 12.7. 2010, 17:01 - dnes v 17:01
 

Děkuji za prompní odpově´d. Na FB mám místo fota nick Josefa Švejka a coby bývalý Republikán se držím zásady npor. Lukáše- buďme ČEši, ale nikdo to nemusí vědět.
Téměř dokonalÁ superarbitrace pro BLBOST mne naučila být tak trochu smějící se bestií, člověkem upřimným a přitom nevlezlým....
ALE OPRAVDU SI vÁŽÍM SOUČASNÉHO PRESIDENTA A JEHO TEAMU. pŘI JEHO NÁVŠTĚVĚ KOLÍN NA MNE KOUKAL JEHO BODYGUARD JAKO NA ZJEVENÍ, KDYŽ V RUCE DRŽÍCE ZEMSKOU VLAJKU JSEM ŽÁDAL O PODPIS JEHO OSOBY A JÍM STŘEŽENÉHO MUŽE O PODPIS NA FOTCE , KDE JE NAPSÁNO vÁCLAVE STOJÍME ZA TEBOU A VEDLE FOTA PÁNĚ PRESIDENTA JE ZDE STANDARTA JEHO ÚŘADU !
jEŠTĚ JEDNOU DĚKUJI ZA ČAS A NASHLEDANOU !

> ------------ Původní zpráva ------------
> Od: Jakl Ladislav <Ladislav.Jakl@hrad.cz>
> Předmět: RE: zaslání
> Datum: 12.7.2010 16:54:11
> ----------------------------------------
> Dobrý den.
> Děkuji pěkně, to jste mě velice šetřil.
> Zdraví
> L. Jakl

Žádné komentáře:

Okomentovat