Počet zobrazení stránky

pátek 4. února 2011

Tak dobrou................

 http://zlataky.cz/images/product_info/dobry_vojak_svejk.jpg

Poslušně hlásím, že gratuluji panu Dobešovi k narození potomka a dále chci učiniti zásadní prohlášení - při vědomí si své čestné a vlastenecké povinnosti a zmocněna a vládou a stranou..........
Narazil jsem na soutěž volby Miss parlamentu . Chtěl jsem zvolit favoritku mého srdce tj. arizonskou pěnici - Vlastičku Parkan. Když jsem to oznámil svému čtyřnohému kámoši - který mne bere s rezervou od samého rána ,tak jsem uviděl zděšení v jeho očích a snahu vyskočit ze šestého patra, ve kterém bydlíme......
Okamžitě jsem to zavrhl a jelikož ani paní Vlasta nebyla mezi nominanty, tak jsem zvolil slečnu Andrýskovou z Věcí veřejných !
Býti tak o 15 let mladší , míti konto se sešti nulami a sám nebýt NULOU a mít místo s.r.o.od krku výše - tj s rozumem omezeným - ale s.r.o. zapsané v obchodním rejstříku, tak kolem ní začnu kroužit!!!!!!!!!!





Kronus Jaroslav

Žádné komentáře:

Okomentovat