Počet zobrazení stránky

neděle 6. února 2011

facebook

Koruna česká -monarchistická strana Čech, Moravy a Slezka Kolín

01 únor v 17:09 · · · Sdílet



    • Koruna česká -monarchistická strana Čech, Moravy a Slezka Kolín
      Možná si někdo položí otázku, co dělá foto současného presidenta na webu člena - monarchisty- by´t " červeno/bílého " !
      ono je to spíše symbolické a uvozující - tímto dávám jasně najevo, že ačkoliv nepatřím ani k nižší střední třídě a moje s...ociální role silně limituje moje postavení na trhu práce - plně podporuji současnou - chce-li někdo panskou koalici v její politice a mám -jsem přesvědčen- že reformy, které tato koalice chce provést jsou nezbytné pro další vývoj v ČR !Zobrazit více

      01 únor v 17:12 · · 1 osobaToto se líbí uživateli Pavel Krejčí Vforvictory.

    • Koruna česká -monarchistická strana Čech, Moravy a Slezka Kolín Jsem přesvědčen, že současná levice a eventuálně různé populistické směry - zatím ne zcela jasně vyprofilované Lidovce včetně - není /nejsou schopny převzít vládu v této zemi - aby opět nedošlo k chaosu a opětnému vracení se někam, kde jse muž byli a výsledky známe !
      01 únor v 17:14 ·

    • Pavel Krejčí Vforvictory také se mi líbí co dělá Václav Klaus a jaké názory hájí, to že nesouhlasím s úřeadem presidenta jako takovým však neznamená že nesouhlasím s jeho politikou... NWO je nepřítel České monarchie stejně jako českého státu a to je potřeba si uvědomit..
      01 únor v 17:19 · ·

    • Koruna česká -monarchistická strana Čech, Moravy a Slezka Kolín
      Těžko se s Vámi přít - ve Vašich řádích je řečno téměř vše ! Ono je ovšem nutno velice umně a jemně reagovat na všechny výkyvy vůle Stvořilele a geopolitiky coby lidské činnosti plánovací!
      Jinak děkuji za reakci - nebývá často, aby člověk Va...šeho vzdělání a sociálního statutu reagoval a to vcelku pozitivně !
      Na druhou stranu musím konstatovat, že se začínají množit pozitivní reakce lidí, kteří pochopili, že ačkoliv velký svéráz a a nonkoform nepatřím k uličním křiklounům, pavlačovým drbnám a bulvarizujícím existencím či dogmatikům plácácjícím sijátra bez recepce současné reality ! Ještě jednou děkuji !
      Zobrazit více


      Odebrat příspěvek
      Před 42 minutami · · · Sdílet

    • Kronus Jaroslav
      Považuji-li se tak trochu za smějící se bestii - tak primát musím nechat v tomto zde vyfocenému muži, který je zřejmě historicky nezničitelný !
      To že mu jeho bývalý šéf předalodznak čestného předsedy ČSSD který sám obdržel o soudruhů v Liho...vém domě a pak po podrazu šedých myší a lidských a myšlenkových ojetin jim to tímto otloukl o hlavu dodává všemu ještě na pikantnosti !Zobrazit více
      Před 40 minutami ·
    • Kronus Jaroslav Dnes smějící se bestie No.2 tj . moje maličkost provedu menší uvahu o křehké toduši umělcově a jejím expritu , který je při setkání s ní i pro mne coby skeptika a i euro-cynika balzámem na moji v mnoha směrech okoralou a potouchlou Duši !
      Před 38 minutami ·
    • Kronus Jaroslav
      Mluvím o jak mne je známo o spisovatelce a snad i člence pražské umělecké entity paní Fuxové, která dokonce je i členem zdejšího zastupitelstva a dle obdržených preferenčnch hlasů patří k velice respektovaným lidem tohoto města ...
      Zažili js...em hlavně v letech devadesátých boom umělců v politice a ti soudní velice rychle vycouvali a ti ostatní byli smeteni nově se topořýcími modro-oranžovými tlupami první generace !Zobrazit více
      Před 35 minutami ·
    • Kronus Jaroslav
      Vnímám ji jako ženu, která si zřejmě i v osobním životě užila svoje ,ale vše ustála a zná zřejmě zákruty života i ze strany,která málo-kdy je námětem pro debilizující a nekonečné seriály !!!!
      Co u ni obdivuji prioritně je fakt, že vidím ji n...eustále se potutelně se usmívající a na rozdíl mnoha jiných - taky je téměř denně potkávajících - ONA patří k těm, kteří nepotřebují další "vynález" pokrokářů - tj . zavedení slepičích kvot - ,když projekt Bratrů duhových slipů se zastavil tak nějak v polovině !
      Moje babi by řekla - víš chlapče, dej volovi moc a potrká celou vesnici a vůl zůstane volem, kdyby na housle hrál a na tom nezmění ani zbla nic kvoty !!!!!! To že v tomto kontextu je nutno nímat slvo vůl genderově, to snad nemusím dodávat !
      Zobrazit více
      Před 30 minutami ·
    • Kronus Jaroslav
      Zatím jsem z jejích knih nic nečetl a možná čase msi nějakou pořídím pro bližší pochopení světa autorky, ale mám toho moc rozečteno a nakonec mne stačí, že ji vnímám jak shora uvedeno jest !
      On i ten jezevčík - kterého vodí má u jejího boku ...naprosto jinou image než u boku toho, který jednou dokonce chtěl stířlet od boku a já stál před dilematem ,zda uvažovat co půjde do Labe první - zda pistole či její držitel ...., ale nakonec tato dáma řekla velice trefně a já to jenom podepisuji - Vy jste OBa stejní !!!!!! Bingo !Zobrazit více
      Před 26 minutami ·
    • Kronus Jaroslav
      Takže paní Fuxová, mnoho zdaru jak v práci tvůrčí, tak politické a téměř budhistický nadhled v životě osobním - občas ho praktikuji a s propojením jisté Švejkoviny zjištuji, že traumata spíše prožívá OKOLÍ, než já sám !
      Jinak mám zase přip...raveno něco vtípků a od Vás si zase rád poslechnu nějaké kulišárny ze zázemí naší obce herecké či umělecké !

Žádné komentáře:

Okomentovat