Počet zobrazení stránky

pátek 11. února 2011

Prvnízprávy a já

Pozítří
3/-2 °C
Zítra
1/-3 °C
Dnes
/-2 °C

Tragédie v Tucsonu: Nehoda či záměr?

Adam B. bartoš



Dobrý den pane Bartoši,
tak se ozývám s tou nabídkou "dárku" od exilu z Kanady. Jak jsem ráčil již před několika dny sdělit, nic není zadarmo !
Abych byl správně pochopen , nedošlo k dezinterpretaci či dokonce třeba náhodnému zamotání - řekněme !
Proto věci dávám veřejně všanc, vše artikuluji více jak srozumitelně a jsem obezřetný třeba tím, že se držím na dosti velkou vzdálenost od protagonistů dějů- které pouze sleduji, glosuji a občas se do nich zevně vložím !
Nic více a nic méně ! Tak per partes a in media res !
Jde o to, aby jste nekupoval eventuálně zajíce v pytli a přitom jsem si zachoval vlastně možný informační bonu, který může stimulovat Vaší reciproční akci !
Jde o kopii dopisu z roku 1964 vyhotoveného členem naší katolické diaspory v době, kdy USA se zmítaly v situaci té podobné dnešní - kdy atentátu na JFK vyvola další tažení pokrokářů proti tehdejšímu presidentskému kandidátu, kter ýby mohl býti velice dobrým presidentem té části obyvatel, která dnes po uplynutí cca 40 let se organizuje v Tea party a byl možná i předchůcem dnes toliko adorovaného Reagana a jeho konzervativní revoluce. Já nebudu sdělovat detaily, jenom Vám przradím, že tento muž - jkterý se postavil rozkladu USA vlivem JFK byl Židem a je zajímavé, jak ho odepsala samotná komunita a dokonce tehdy sionictickou lobby neovládaní protestanté !
Jsou to tři strany strojopisu a jako studijní materie fantasie !
Moje "podmínka " je jediná - až budete zase mluvit se současným zeměpánem, tak se ho optejte, co provázelo jeho nápad udělit vyznamenání A.Švehlovi in memorian a proč to nakonec snad vzdal či spíše "podlehlů  silnému odporu exilové agrárně-katolické lobby ?
Až něco zjistíte, pošlete mi to a já to porovnám s tím, co mi protagonisté ze zámoří sdělili před několika lety !
Záleží jenom na Vás , zda tuto část korespondence dáme ve veřejný report či zůstane mezi námi !
Já Vám pak přepošlu xerox či v podobě e-mailu tento dopis ! To je prostě celé !
jinak Vám mohu říci, že jse mrád, že tito lidé se drží nahony od takových exotů, jakým je nošič megafonu při těch taškařicích na Hrad ! Svého času tito lidé čerpali občas nějaký obulus od výše uvedených a zkurvili - co mohli !
S pozdravem Kronus jaroslav

Žádné komentáře:

Okomentovat