Počet zobrazení stránky

středa 9. února 2011

facebook.............

  • Před 58 minutami · · · Sdílet

      • Kronus Jaroslav Tak se s Vámi milí spoluobčané loučím - byla nařízeno sexuologické vyšetření a to ústavně !
        Prý jsem Masochista - Myslet prý bolí a Já si v té Bolesti přímo libuji !
        Takže nashledanou v lepších časech a čest naší společné práci !
        Před 56 minutami ·
  • Odebrat příspěvek
    Před 8 hodinami · · · Sdílet
    • Toto se líbí uživateli Peter Ferényi.
      • Kronus Jaroslav
        Dobré jitro hlavně Vám pane Masopuste a vše nejlepší k Vašim narozeninám !
        Jste legendou a s Vámi celá generace těch, kteří v roce 1962 dali světu vědět, že Čecho-Slováci fotbal umějí !
        A za to Vám díky a připojuji se na dálku skromně coby gr...atulant !Zobrazit více
        Před 8 hodinami · · 5 lidemNahrávání...
  • Odebrat příspěvek
    Před 15 hodinami · · · Sdílet

      • Kronus Jaroslav Poslušně hlásím, že jsem neustále bdělý a věren monarchii a císaři věnuji pozornost všemu, co by mohlo ohrozit výstavbu naší květoucí demokracie, trhu bez přívlastků a společnosti oprostěné do korupce, vlezdví a jánabráchismů !
        Před 15 hodinami ·
      • Kronus Jaroslav
        Již po druhé na procházce se svým čtyřnohým kámošem jsem potkal velice hezkou a udržovanou padesátnici, která byla blond jenom dle barvy vlasů !
        Vedla svého či svoji vnučku a př idruhém setkání řekla - na procházce Já a pes !
        Opravdil jsem ji..., že paradigma je v pořadí Pes a já. Trochu byla vykolejena ,ale já stočil rozhovor na roztomilost její vučky či vnuka a odjuchlal jsem !
        Jsem člověk v zásadě plachý a na ulici moc hovorů nevedu a už vůbec ne s lidmi, které neznám - toto příjemná vyjímka potvrzující pravdilo !
        Zobrazit více
        Před 15 hodinami ·
      • Kronus Jaroslav Víte Ony se věci mají takto - pes je pro mne něčím, čemu Archimedes říkal středobod jsoucna a já vnímá věc itak trochu po východním stylu - jsem pouze součástí Všehomíra a skrze sebe mohu hrozně MOC, nikdy ne naopak !!!!
        Před 15 hodinami ·
      • Kronus Jaroslav
        Tato část jaké si info- všehochuti nebude o radostném jevu. Pes má dar, že mu neunikne nic, co má nějaký zápach !
        Asi před týdnem nesl v tlamě v igelitovém pytlíku cosi, co bylo ještě zabaleno v alobalu !
        Rozbalil jsem to a nevěřil vlastním... očím - dva chleby namazané kvalitním sýrem a vše obloženo salámem tak stojícím cca 13 kč 10 dkg !
        Řekl jsem si či spíše vytvořil teorii - nějaký hajzlík, kterému matka připravauje svačinu do školy ji odhazuje, aby byl mezi kamarády IN nějakou srágorou typu Hod dog !
        Dnes když mi pes přinesl identický balíček- tak jsem pro změnu našel rohlík , který byl namazám rybí pomazánkou a nějakým snad máslem !
        Zobrazit více
        Před 15 hodinami ·
      • Kronus Jaroslav
        Moje babička kdysi říkala, když jsme nechtěli tzv. jjíst- parchanti , válku na Vás - ona zažila dvě a určitě věděla o čem mluví !
        Když se mi separátně pak jedna matka svěřila, že dítěti musí dávat na svačinu jogurt, protože se jinak spolužác...i jejímu dítěti smějí - když má chleba s něčím, ta kjsem jenom polkl a položil si otázku - jak daleko ve svoji civilizační degeneraci musíme ještě zajítm než nám začne svítat !
        Frackové určují pravidla, učitelé jsou komparsem.....mám pokračovat ?
        Je mi smutno, že si soustavně vlastní hloupostí intoxikujeme kořeny a pak kvičíme, že ten strom - naší pospolitosti - který schne je výsledkem činnosti jednou bývalých českých němců, jednou katolíků, pak komunistů či Rusáků a podobných infantilních vysvětleních !!!!
        Zobrazit více
        Před 14 hodinami ·

Žádné komentáře:

Okomentovat