Počet zobrazení stránky

úterý 1. února 2011

Deník smějící se bestie ...............

Deník smějící se bestie....

Měl jsem děsný sen - zvoní telefon a jak jsem byl rozespalý, tak jsem si nevšml- že, jdo o skryté číslo a zvedl ho !
Říkám - ordonac 91. marškumpanie Švejk, příjem ! Na druhém konci se ozvalo - smějící se bestie Míra Šlouf - mohu Vás vyrušit !
Říkám, pane - lidem jako vy tj. historicky nezničitelným jsem k dispozici !


             Měl bych pro Vás nabídku řka smějící se bestie. Naše partaj sice má peníze, ale v Kolíně a středních Čechách je to samý ňouma či vykutálenec a trochu to stagnuje, nechcete to to vzíti ?
        
            Říkám, pane Šloufe, věci se mají takto. Bát za dobře s lidmi, comají prachy je polovina životní výhry. nabídka zní velice lákavě, ale problém je v jedné věci . Umite si představit, že se mi zase zatmí před očima a já to někde rozbalím ?
            Garantují Vám, že mne vyrazíte dříve, než zaplatím členské příspěvky na další kvartál a troufám si tvrdit, že i BIS provede konečnou fázi likvidace vaší partaje - to nemohu panu Zemanovi udělat !!!!!!!!!Zobrazit více

                        No jak myslíte, upřimnost za upřimnost - věci nejsou tak horké a český banán stát unesl už větší hovadiny, než jednoho mírně nonkonformního krajského předsedu !
            Tak nashle a jak rád říkáte. Čest naší práci !!!
         

Straka modrá

Kdo tě platí provokatére se mne nedávno zeptal jeden jinak kovaný kádr od Modrých strak ?Říkám mu , hele - já ti to tedy sdělím, ale ne že to prozradíš Žáčkovi na Úřad pro studium totalitních režimů , jasné ??!!!!!!
Mám souseda, jmenuje se Černý, dělá asfaltéra a v hospodě mi občas cvakne černé kafe a já jemu černého šviháka tj. ferneta !
Te´d
jsi nositelem státního tajemství a ne že to zzase někdo vybliješ poté,
co se zlejete na nějakém vašm mejdanu - třeba jako tehdy, když jste
tančili na hrobu Neznámého vojína !!!!!!!!!!

Zaslání ouředníkovi před " stávkou "
----------------------------------------------

Od: Ordonanc 91.marškumpanie <smejicise.bestie.kolin@seznam.cz>

Komu: marketa.kalouskova@mukolin.cz

Předmět: zaslání - podnět

Datum: 7.12. 2010, 16:28 - dnes v 16:28



Dobrý den,


vědom si své čestné a vlastenecké povinnosti a zmocněn stranou a vládou si dovoluji přednést odboru dopravy a vše co s ním souvisí následující

- jako občas nesoucí znaky podivína,ale vcelku slušně intelektuálně vybaven chodím po městě a pozoruji - lidské hemžení, snahu o lidskou dokonalost typu IN či COOL vedoucí k projevům osobního zoufalství apod.

Dnes jsem se svým "bodygárdem" zvaným Xena - tj. psíkem z outulku , očkovaným,socializovaným a velice živým procházel nově zřízené veřejné parkoviště v areálu bývalého pivovaru !!!

No procházel, pes to bral přískoky a já něco mezi tancem Sv. Víta a klouzáním !

Sečteno a podtrženo - doporučoval bych shrabat sníh a ošetřit povrch třeba inertním materiálem, když se vybírá parkovné !

Na náměstí otce vlasti jsem viděl, jak stánkaři si odhrnují sníh, aby zde mohli prodávat .Jde zřejmě o veřejný zábor a tudíž je asi " v režii" zabiratele, ale jsem názoru, že i nebytový prostor, který je pronajmut je většinou osvětlem a vytápěn majitelem objektu a ten kasíruje dle měřidel či paušálem !



Oo asi nejlepší vtipy a absurdity tvoří život sám a ani by to tak nenapsal dramatik ve výslužbě a to v době, kdy mu to ještě psalo !!!!


            P.Cibulka tak dlouho odhaloval agenty, až se sám jedním stal - pojiš´tovacím . V Čelakovicích se zase pojištovací agent stal starostou a já te´d jenom marně hledám starostu, který bude disidentem !
            Nevylučuji že to bude bývalý starosta Kolín......a - ono se to vše určitě vysvětlí " po česku " a viníky budou zase komunisté a Putin !
            Zemský ráj to na pohled a Čechy krásné, Čechy méééééééééé !

3 přiložené soubory
akr002.jpg
akr002.jpg - 23,31 kB
Zobrazit  |  Uložit
1217617278_200808010480_DDD_1.jpg
1217617278_200808010480_DDD_1.jpg - 21,32 kB
Zobrazit  |  Uložit
000514798_isbn9788000009247.jpg
000514798_isbn9788000009247.jpg - 19,53 kB
Zobrazit  |  Uložit


Předmět: zaslání
Datum: 7.9. 2010, 11:25
 

Už je toho dost fešáci a nerad říkám některé věci dvakrát
-----------------------------------------------------------------------------------

V posledních několika měsících jsem se setkal s jevem, kdy mi někteří adolescenti z romsko-cikánského etnika v Zálabí řeknou zda nemám cigaretu . Já to zprvu ponořen občas do svých myšlenek či "odpojen" od běžného všedního blbnutí světa kolem mne ani tak nevnímal a podaroval jsem je !
Pak jsem několikráte řekl, že nemám a šel si po svých. Bohužel včerejší událost mne již trochu zvedla "adrenalin" a dotyčného jsem poslal k čertu !
Mne osobně nedělá ani problém a už vůbec si na tom nezakládám, že jednou jsem zakoupil něco báboviček a lopatiček dětem na písek rodině, která řešila velké drama ve svém středu a děti si hrály bez uvedeného na písku.
Už mi vůbec nedělá problém to, že jsem zakoupil balon rodině, která na tom asi není zrovna sociálně skvěle - i když netvrdím, že strádá. Nadchlo mne, jak tato drží pohromadě a matka se věnuje svěma klukům a dospívající dceři !
Potud nemám žádný problém a jsem schopen v tom i pokračovat !
Jsem dokonce ochoten i podpořit jednotlivě mnou kritizované, když zjistím, že alespoň dvakráte za týden nechají na fotbalovém či obdobném hřišti nejenom propocené triko, ale i srdce ! Bude-li třeba někomu z nich přispět na kopačky či podobně, rád tak učiním !
Ale fešáci - aby bylo do budoucna jasno ! Nehodlám již dále být vůbec předmětem podobných připitomnělých dotazů . Chcete-li kouřit, chlastat či fetovat, řekněte rodičům či někomu jinému.
Život mne naučil, že ve 13 letech cigáro, v 15 letech dvacka na pivo a v 17 letech s nožem v ruce celý nákup či peněženka !
Nevysvětlujte si moji jistou dílčí náklonost k romsko-cikánské populaci u nás ve městě jako moji slabost. Je to jenom pochopení, že cesta k cíli je dlouhá a žití alespoň vedle sebe je časovou nutností s tím, že bude zachováno ty pán-Já pán a vláda zákona . Nic více a nic méně !
Snad je to srozumitelné i pro Ty, co mají občas -delší vedení - !!!!!!!!!!!!!!

Kronus Jaroslav

    
 

Žádné komentáře:

Okomentovat