Počet zobrazení stránky

středa 2. února 2011

Nepotkávaj se hory s horama,ale Lidé s lidmi !!!!

Profil autora

Adam B. Bartoš

Adam B. Bartoš

novinář

http://photos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/hs075.snc6/168580_162409913809038_114641058585924_388002_2139568_s.jpg
Dobrý den pane Bartoši,
tomuto článku předcházel můj dotaz - na který Vy ani já nemáme validní či alespoň verifikační odpověď a proto budu tento článek stylizovat s posunutím dikce při "kopnutí" si do tábora Vašich nepřejícníků.
Měl jsem sice dlouho osypky z toho, že bych ho psal, ale po přečtení blogu Té, co se ráda Toulá a z její huby se kouří /až tato prý sama nekouří/ zášť , tak tnu do živého !
Ona i její fan club je notně otrlý, má hroší kůži a kachní žaludek.
Jenom čekám, kdy jistý pan J./oel/ Ruml začne registrovat, že  "nový" ohoz této licencované štěkny pro sdělování jejího  myšlenkového šrotu začíná tak trochu ohrožovat kredibilitu pokračovatelky "realistické sekty" v jejich základech samotné !
Moje predikce může mít podobu - Náš šedesát tisíc vládne Vám ostaním desti milionům . Já se k podstatě a pointě tohoto drobného plivance do mého obličeje od jednoho teplouška ještě vrátím !
Začínám dnes s odstupem času rozumět inteltkuální teroru zednářských band a zprostituovaného mediálního streamu při snaze vnutit majoritní společnosti skuečnost, že svazky sodomitů jsou rovné svazku manželskému a vše co s tím souvisí a je od toho odvozeno !
Ono těm užitečným idiotům přímo před očima uniká skutečnost, že po odstřelu prvních dvou kánonů konzervatismu tj. Boha a vlasti dnes odstřelují ten poslední tj. rodinu a paralerně s tímto faktem dnes marně hledáme techniku, jak tu první tj. Boha vrátit do našeho života při další fází 1. války globalizační - viz události v Egyptě a možná geopolitická rizika !
Při svoji "pouti" zařízeními vědy lékařské při zkolabování při druhé životní krizi / jak rádi proti mne coby dehonestační instrument používají jak jeden mírně "přičmoudlý" arijec dodávající si sebevědomí focením se stárnoucími antikomunisty pro zvětšení svého kreditu pro děvčice věkem něžně po pubertě a i zde uvedená štěkna a její soubor písní a tanců nevalné mentální úrovně / jsem zažil několik velice pozoruhodných setkání, z niž dvě zde použiji jako ilustraci pro výše uvedenou tématiku a to třetí setkání bylo s již uvedeným teplouškem v době, kdy jsem zjistil, že se dát do pořádku není ostuda- ostudou by bylo mít osud již uvedeného teplouše !
1/ Po jedné z noha hospitalizacích jsem byl přeložen na pavilon pro deprese. Při příchodu na pokoj jsem si všiml muže mého věku, který štrikoval. Ani jsem to moc nevnímal, protože člověk má svoje starosti a vidí v těchto místech mnohé...., později jsemale vypozoroval, že se straní lidem a čte zajímavé knihy ...., když stál sám na chodbě, tak jsem k němu přišel a nabídl cigaretu ...začali jsem hovořit a byl velice sdílný - bývalý řádový bratr, dva doktoráty, homosexuál žijící ve vztahu s mužem !
Vysvětlil mi, že představený řádu ho vyzval k celibátu a promtnímu ukončení vztahu / spíš by i prominuli vztah k ženě/, odmítl a proto byl vyloučen . S mužem žije několik let, začal trpět menšími depresemi a hlavně začal pít. Po léčení měl vyjednánu práci v zahraničí jako "o-per" u bohatých lidí spočívající v péči o starého člověka !
Ptal jsem se ho na názor na tzv. aktivismus Hromady a celý ten cirkus, který kolem něho je a toho co prezentuje ?
Odpově´d byla velice striktní - ten člověk je mírně řečeno lobbyistou a i užitečným idiotem, silně manipulován a jeho činnost je pro lidi jako já v principu kontraproduktivní - svoje vztahy nepotřebujeme někde ventilovat, majetkové ajiné zležitosti máme s partnery vyřešeny a nestojíme o žádnou publicitu v podání v mnoha případech pochybných lidí ,institucí či pohnutek !!!!!!!!!!
2/Při další hospitalizaci jsem se potkal s jedním velice známým hercem- nedávno tragicky zesnulým, který se netajil za svého života příslušností ke svobodným zednářům !
Jelikož součástí léčby jsou i tak zvaná samořídící zaměstnání, přihlásil se se k jednomu s přednáškou na téma Muži 28. října 1918. Jsme schopen vlastně kdykoliv tuto v kostce přednést ...., při oznamu této skutečnosti na komunitě jsem si všiml, jak výše uvedený muž zbysřil a zvedl obočí - poté uznalé kývl...., ono se to nedá přehlédnout, protože v prostředí, kdejsou lidé vesměs apatyčtí, někteří silně zdevastovaní či jinak duchem nepřítomni jde opravdu o "Ojedinělé " - je/li člověk trochu pozorný a vnímá svět kolem sebe , když se mluví o jeho osobě ! 
Teď se metodou kdy se zdánlivého chaotismu dostanu k pointě. Je několik míst, kam se občas vracím, protože tam žijí lidé mi blízcí či dokonce tam mám nějakou vazbu. Tak jak to život nese, tak najít konjunci v čase znamená občas strávit někdy formou čekání i třeba v hospodě, ač jsem AA.
3/Když jsem jednou přišel v sobotu ráno za výše uvedených podmínek do jedné herny , tak asi za 10 minut přijuchal fešák s přelivem na hlavě , který též nosí jistý známý redaktor ČT a rád klade " otázky " ! Toho bych si ani tak nevšiml, jako faktu, že jeho příchod vzbudil hlahol i jistou nevoli personálu a jednoho hosta. V principu šlo o to, že byl asi před cca 4 hodinami téměř vyhozen, tak se šel domů vyspat a opět po zřejmě malé snídani a hygieně pokračovat v konzumaci - jednalo se zřejmě o velice častého hosta !
Začal opět být velice hlučný a jelikož už ho servírka začala ignorovat, vyhlédl si mne - byl jsem asi o dvě místa na baru vedle .
Řeč se stočila kromě jiného na moji statnější postavu a psa. Mezi řečí jsem prohodil, že je to pozůstatek sportovní minulosti a že jsem s tím vlastně začal krátce před tím, než jsem nasotupil k vojsku !To bylo asi přelomové , protože pak se začaly dít věci !
Začal mi vyprávět svůj příběh - byl u jednoho z elitnějších útvarů, při nasazení v Jugošce mu začalo mírně cvakat a prostřelil si nohu, byl na psychiatrii, začal pít, přizabil tátu při rvačce a něco si odseděl . Je prý homosexuál, při jeho trablech se soudy mu prý pomáhal člověk, kterého si pamatujeme z politiky coby muže, který když poslal k čertu US, tak si zakouřil s fe%táky marjánku a zůstaly po něm na njmenovaném ministerstvu účty s nevídanými ciframi za telefon. Ta pomoc dle slov tohoto muže byla prý determinována tím, že dotyčný exministr je také homo......??!!
Když se mne optal na můj názor na teplouše, tak po tomto eintree a osobním vnímání bratrstva duhových slipů / viz výše / jsme mu odsekl, že si je držím hodně daleko od těla a nemyslím si ale vůbec nic dobrého !
Jeho skelný zrak začal jevit známky agresivity a tak jsem mu velice svižně sdělil, že - na rozdíl od tebe Stojím a tvoej prostřelená noha je přímo ve vzdálenosti, kde neplatí tzv. distanc ....., servírka zbystřila a ...., věci se zklidnily , já zaplatil a On nakonec uznal, že už má v životě malérů dost a já mu sdělil, že jsem ten poslední, kdo mu chce další přivodit a že také o žádné nestojím !!
Když jsem odcházel, všiml jsem si jeho naprosto vyhaslého a skelného zraku a bylo mi ho i trochu LÍTO - to je u mne co říci !
Ano pane Bartoši,ve fázích -kdy se diskuse zostřovala a kdy mluvil o nejmenovaném ex-ministrovi/ tak mi vmetl do tváře - nás 60 tisíc ovládá Vás 10 milionů .....
Zde svoje povídání ukončím - ostatní / tj. závěr, konec, poučení, konsekvence apod nechám na každém- Kdo si to přečte a bude přemýšlet ! 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat