Počet zobrazení stránky

středa 17. listopadu 2010

Zaslání.............

 

SPR-RSČ
spr-rsc.kolin@seznam.cz
Předmět: zaslání
Datum: 17.11. 2010, 09:42 - dnes v 09:42
 

Dobrý den pane Karle,

dovolím si Vám dáti drobnou zpětnou vazbu z našeho předvolebního setkání v Klánovicích.

Vámi věnovananého plyšového medvídka z LOGEM ČSSD věnuji rodině svého příteli osvojenému děcku z řad občanstva sociálně slabých !
Ačkoliv tato rodina je spíše konzervativního vidění světa, po konzultaci tento dárek od moji osoby ráda přijme a dokonce dědeček obdarovaného to přijal s dávkou notného humoru a s vírou moji upřimnosti !
Snad mi prominete že při našem setkání jsem nepřímo odmítl tykání a volil oslovení pane Karle - Víte, dělí nás jak ideové vidění světa, tak postavení v sociálním žebříčku společnosti. To z nás nedělá ani špatné či dobré, takový je svět a éra malin nezralých z období MSD pod vedením intrikujícího koloťuka na pátou je opravdu pryč !

Snad prosím nezapomenete při další svoji politické činnosti na můj apel, že přichází doba, kdy to není apriori o tom, zda vy v řádu přijmů deset na šestou a já v ročním ouhrnu cca čtvrtka jednoho deset na šestou ...., dnes je to o tom, že jde mnoha lidem tzv. o chleba a to generuje naprosto jinou společenskou situaci !
Mám radost, že členem Rady hl.m. Prahy se stal starosta prahy 8 ing. Nosek a věřte, že existovalo několik pokusů ho vyřadit z pražského politického života klikou kolem bývalého primátora za asistence současného presidenta !
To že v Kolíně máte více jak 20 % voličskou podporu a senátora a přitom nulový koaliční potenciál je opravdu jenom výsledkem toho, na co jsem Vás upozornil či spíše dal stručné info !
S pozdravem zřejmě poslední republikán na toku Labe

Kronus Jaroslav


Žádné komentáře:

Okomentovat