Počet zobrazení stránky

úterý 30. listopadu 2010

Občas se i zadaří..................




Od: Fragmenty <fragmenty@fragmenty.cz>

Předmět: Re: zaslání

Datum: 30.11. 2010, 11:06 - dnes v 11:06
...
Dobrý den pane Kronusi,
děkuji za milý dopis. Jsem ráda, že se Vám články líbily. Pokud jde o JAna, tak k nám píše zajímavé věci hlavně k historickýcm tématům. Přednášel i v Masarykově ústavu a Pepa Tomeš, můj bratránek, si ho váží. O Švehlovi také psal loni a ráda zveřejním o něm Váš článek, protože si tohoto politika vážím.
Mějte se hezky a pokud budete někdy na CEPu, přihlaste se a dáme řeč. Já tam většinou fotím nebo jsem tam s fotícím manželem, atkže jsme vidět :-)
Ivana H.

Dne 29.11.2010 17:39, spr-rsc.kolin@seznam.cz napsal(a):

Dobrý cen paní doktorko, ač silně kritický k mnoha formám p.........
Zobrazit více

Před 9 minutami ·
Kronus Jaroslav
Dobrý den paní doktorko,
nebudu tajit, že mne vaše odpově´d příjemně překvapila a to i dokonce v té neformální rovině !
Budu ve svoji odpovědi stručný - můj vztah k panu Janu K. dán silnou negativní zkušeností a tím to také zvadlo. Přesto ho ...považuji za jistý talent, který svoji nesmírnou pracovistí / která je bohužel dehonestována velikou chotičností a osobnostní nevyzrálostí/ který je dobře kultivovat a vést správným směrem.
Snad mohu cítit jistou satisfakci , že v roce 2002, kdy procházel velkou osobnostní krizí danou deziluzí z jeho činnosti v SPR-RSČ a NSB jsem mu řekl, že existuje CEP, který by ho mohl uspokojit !
Vše ostatní je již známá historie !
Článek o A.Švehlovi zašlu - bude to pouze kompilace článku z webu Spol.A.Švehly o jeho osobě a mnou soustředěné citáty tohoto muže a mírná spekulace opírající se o orální historii - komu mohla posloužit smrt tohoto muže v době dosti společensky vyhrocené !
Bohužel na CEp těžko dorazím - můj zdravotní stav vyžaduje samotu, mám psa a navíc jse msilně obezřetný před lidským hemžením !
Sleduji s jistými obavami proponování 1.mpřed Sobotky na stránkách Fragmentů coby zřejmě presidentského kandidáta národně demokratického proudu v české společnosti. Ale o tom někdy příště !
S pozdravem Vlasti zdar - Kronus jaroslav

Žádné komentáře:

Okomentovat