Počet zobrazení stránky

úterý 30. listopadu 2010

Keců jako opice chcanek, skutek utek a neschopnost na entou !

Předmět: zaslání
Datum: 1.12. 2010, 04:08 - dnes v 04:08
 

Dobrý den,

aby bylo jednou pro vždy jasno paní Fronůstková - tak jak jsme se bavili včera vzájemně, to byl omyl !
S tím pseudokrajským předsedou si to vyřídí můj právní zástupce a od Vás očekávám do týdne tj. 7 dnů zaslání známek za rok 2009 jak jste sama slíbila.
Uštříte si tím minimálně vysvětlování přimoji eventuelní iniciativě -podnětu správnímu orgánu pro nevyučtování zaslaných financí ze strany členů.
Jestli se nepletu, s tím má vedení SPR-RSČ už mnoho neblahým zkušeností a nic na tom asi ani nezmění dovolání pana předsedy k NS !
Myslím, že je to korektní, srozumitelné a jasné !
Jaroslav Kronus



Sdružení pro republiku - Republikánská strana Československa (SPR-RSČ)

Pane Benčík -aby bylo jednou pro vždy jasno - to že jste mne ustanovil správcem této skupiny bylo vaše rozhodnutí a já ho akceptoval !
Ale aby jste vy či někdo jiný mazal moje kritické poznámky na tendece - kdy se staráme o všechno možné jenom ne o naše problémy - tím jste to přepískl !
Sprácovství jsem ukončil a jinak k SPR-RSČ po včerejším extempore paní Fornůstkové podnikám další kroky !
Nejsem sponzorem jednoho milce zahraničních cest či spíše komparsu, který si zde v Čr vydržuje !

Kronus Jaroslav

Žádné komentáře:

Okomentovat