Počet zobrazení stránky

pondělí 15. listopadu 2010

S universální BOBO na věčné časy - jak jinak ,že NNN ???!!!!!!!!


10 - Suverenita - blok Jany Bobošíkové
    • Iveta Vilímková
      Dohodli jsem se, že osobnosti z 22 politických subjektů, založí Suverenitu - blok Jany Bobošíkové už jako jednotnou politickou stranu. Proto začínáme sbírat podpisy na petici pro vznik nové strany. Kdo chce pomoci, ozvěte se mi do vzkazu.
      Před 6 hodinami · To se mi líbíUž se mi to nelíbí · Přidat komentář

                     Kronus Jaroslav
                  Ono řešení existuje - já bych se rozjel do kraje, kde jistý ing. Bobošík položil sklárny přesunutím do Číny a agitaci bych vedl tak, jako již Suverenita mnohokrát tj. že je třeba tvrdě bojovat proti dovozu z Asie a vzal bych k tomu předsed...u česko-vietnamské společnosti - tuším, také kádr Suverenity !
                  Akorát bych byl obezřetný, zda místo podpisů od bývalých sklářů nepřijde jedna zleva a druhá zprava !
                  Ale to už není moje starost ! Přeji hezký den !

      Jaroslav Kronus

Žádné komentáře:

Okomentovat