Počet zobrazení stránky

sobota 6. listopadu 2010

Kolíne , Kolíne - stojíš v jedné rovině !

Kolínský deník, www.kolinsky.denik.cz
AKTUÁLNĚ:

Policie prošetřuje korupci na kolínské radnici - Kolínský deník kolinsky.denik.czKolín - Kolínští kriminalisté se začali zabývat možnou korupcí na kolínské radnici.Před 18 hodinami · Přidat komentář · To se mi líbíUž se mi to nelíbí · Sdílet · Nahlási

...tKronus Jaroslav Jak si někdo vůbec "může " dovolit tvrdit, že ve městě kamarádů, spolužáků a "švagrů" si někdo může dovolit říci o úplatek ?To je určitě spiknutí komunistů a Putina !!!!!!!!!!!!!!před několika sekundami · To se mi líbíZobrazit více
Před 41 minutami · · · Sdílet


    • Kronus Jaroslav Já jenom čkám, až dotyční šviháci zase budou poskakovat kolem sochy TGM a křičet - Nebát se a nekrást !
      Zemský ráj to na pohled a obyvatelstvo je loajální panovníku i monarchii !
      Před 39 minutami ·

    • Kronus Jaroslav Mám obavu, že zločinecké společení romsko-cikánských vařičů pervitinu z Peček je proti zločineckému spolčení kolínské ODS jenom atrapou darebáků !
      Modrá straka - bolševik jak vyšitý !
      Před 38 minutami ·

    • Kronus Jaroslav Korunu tomu tato parta dala, když polepila Kolín s plakáty - pracujeme pro Kolín !
      Doporučil bych, aby zrušili plánovanou plavbu po lbi, ono by to připomínalo Titanic. na palubách se bude tančit a lo´d jde ke dnu !
      Před 16 minutami ·

    • Kronus Jaroslav To je určitě spiknutí komunistů a Putina !
      před několika sekundami ·

Žádné komentáře:

Okomentovat