Počet zobrazení stránky

středa 17. listopadu 2010

Tak to prasklo - skoro jako šprcka !

http://www.kscm.cz/data2/dep_35/podekovani1.jpg


Přiznání - doznání: byl jsem dnes v dopoledních hodinách zatčen politickou policií. Mal jsem na okraji Prahy schůzku s M.Jakešem, M.Štěpánem a utajeným rudým kmérem ze Slovenska.
Chtěli jsem řešit, jak dále......., objevil se ten pomatenec Kopečný coby udajný expert MV ČR na extremismus - co se nedávno ztrapnil svým vystoupením v ČT 1 ...- prohlásil, jste zatčeni !
Štěpán mu poručil skotskou a řekl- neblbni, vše mám po kontrolou. Objevil se další tajný a poděkoval Mírovi Štěpánovi, že splnil zase svoji občanskou povinnost !
Jakešovi řekl- hele, neblbněte, je Vám více jak 80 let a Vaše děti po Vás vyhlásili pátrání coby ztraceném - tak hybaj domů !
Mne řekl - hele hochu, máš pěknou vestu, ale mohli by ti nasadit tu se zapínáím dozadu a do Bohnic je kousek , taky jsi kousek -blbnutí bylo DOST a nejkratší cestou do Kolína - capito ?
Ten emisar ze SR se někam zdejchl a bylo po ptákách ! Punktum !

Žádné komentáře:

Okomentovat