Počet zobrazení stránky

neděle 14. listopadu 2010

Zase jenom "blázen", který vidí dále, než je špička jeho vlastního nosu ?

Andělská svatozář, průměr 15 cm


od Fini » ned lis 14, 2010 9:16 pm
Kráká úvaha či jenom info - začínám si všímat, že dosti lidí séřu tím, že jsem nenaséřen a dokonce že si dovedu dělat legraci nejenom z nich, ale i ze sebe !
Ono je to vcelku prosté, jako vše na světě - a/ vlastnímu stínu neuteču, b / z vlastní kůže nevyskočím c/ ze zadní části těla mi nevylze více, než do něho vtlačím kromě energtického a nutričního "obsahu " d/ raději preferuji mít a být než mít a užít !
Výše konta při moji poutí títmo světem je dána, za svá rozhodnutí nesu plnou odpovědnost a nejsem povinnen nikomu nic vysvětlovat !
Ono by se dalo napsat ještě mnohé ,ale v jednoduchosti je krása - ona ovšem ta jednoduchost nesmí míti mentální a přitom vydávána za sofistikovaný proces a normu zároveň ! Je také pravdou, že na obyčejnou lidskou hloupost se nevystavuje lékařské vysvědčení !!!!!

Dokonce mi nedávno jeden menší podnikatel tak trochu v žertu vmetl do tváře, kde mám svatozář ? Zřejmě tak trochu narážel na moje odmítání se podílet na permanentních hloupostech světa kolem mne !
Řekl jsem mu, věci se mají takto - já ji měl : Ale když mne po třetí zastavila policie a ptala se, kde jsem to ukradl a přitom si nevšímala kolem nás chodících zločinců jak v monterkách,na soicálních dávkách či v bílých límečcích tak mi došla trpělivost, Svatozář jsem odevzdal Stvořiteli, nechal se prohlásit za obecního blázna a mám klid .
Všichni víme, na čem jsme a já si jdu vlastní cestou ! punktum !
Fini

Příspěvky: 184
Registrován: sob bře 20, 2010 1:51 pm

Žádné komentáře:

Okomentovat