Počet zobrazení stránky

čtvrtek 5. srpna 2010

téměř ve středu dění

mukolin_znak
mukolin_znak
Vlajka Města Kolína
Vlajka Města Kolína...
Klíč od města a řetěz starosty



Psáno pro diskusní forum internetové verze Kolínský deník

Předmět: zaslání
Datum: 5.8. 2010, 20:54 - dnes v 20:54
 

Včerejší dne kolem 14.00 hodin jsemse vracel s pejskem z procházky a vidím, jak v našem domě na chodbě -přístupné - hlasitě skotačí romsko-cikánští adolescenti a to velice hlasitě.
Vyběhla stará paní a vcelku s peprným verbálním doprovodem je vyrazila.
Já je potkal před domem a vlídně jim říkám, ono opravdu do cizích prostor se nevstupuje. Byli zpraženi dotyčnou paní a něco snad i souhlasně zamumlali.
Byl hezký den a v prostorách mezi paneláky 1357 a 1359 se sešlo několik partiček výše uvedených a začal docela dobrý cirkus. Řvaní, hraní na jakýsi nástroj, kouření nezletilců a přítomno asi cca 2-3 šoumeni kolem 5 let !
Z jednoho baráku začaly lítat invektivy typu černé hlavy a dobytek cik..., ono "oponovali" podobně !
Jelikož jsme přímo alergický na podobný typ komunikace, zavolal jsme ln 156. Zde se sice ptali proč a nač a já jim odsekl, a´t se přijedou podívat sami. Asi za 15 minut přijela autohlídka, ta projela celý revír - i když dotyční byli cca 10 m od nich / jenom vystoupit/, pak jedne se uráčil jít k nim ,něco jim řekl a byli pryč !
Jelikož to není poprvé, kdy se v této lokalitě objevují výkřiky či dokonce pamflety typu -černý dobytek, živíme to s daní apod -, veřejný moc odmítá / nevím zda vědomně či z obyčejné lenosti / něco dělat obrátil jsem se na OSZ s návrhem na přošetření činnosti orgánů města a státu !
Abych nebyl podezírán z lenosti -poslední 4 měsíce jsem toto iniciativn řešil s mstarostou, vedením Městské policie, státní policie, orgány sociální péče i o.s. Prostor.
Kromě obecných plků a nic neříkajících slibů a již uvedené arogance nic !
Já zde nekoupil byt za cca 1,5 milionu, aby byl časem neprodejný či za zbytek ceny.
Mne nezajímá, zda je někdo černý, bílý či fialový. Mne zajímá vláda zákona, její dodržování a vynucení si pravidel daných zákonem či dobrámi mravy !
Dnes jsme s tou partičkou vlídně mluvil a tito lidé jsou vcelku křehcí ,je potřeba s nimi jednat důstojně, v duchu - ty pán/já pán,ale naprosto striktně apod,
Dokonce jsme se na sebe usmáli, když jsme odcházel a já se směji na svět zřídka !
O lidech kolem sebe si iluze nedělám, o byrokratovi sloužícímu vrchnosti Czech made 2010 tuplem a jinak mi každý může to co já jemu !




na začátek
Vaše emaily zabírají 0,13 MB z Vaší 10 MB schránky. Zapnout neomezenou schránku.
Obsazeno 1%
Copyright © 1996 - 2010 Seznam.cz, a.s. - Nápověda a kontakt - Reklam

Žádné komentáře:

Okomentovat