Počet zobrazení stránky

čtvrtek 5. srpna 2010

Tak jak a kdo z koho aneb KDo za vším stojí ?????

Tady je dobry odkaz: http://blog2.idnes.cz/diskuse.asp?iddiskuse=A100804_149614_blogidnes Zvatlani Ivany Haslingerove nestoji za fajfku tabaku, ale v diskuzi je par dobrych postrehu.
1 hlas Reagovat
Bohužel PC mi neraguje, kdo je autorem blogu ? Já to vyhledám pod jeho jménem ! Ono se schyluje trochu k bouřce / nikoliv bouři a já nerad na policii vařím z vody / ! Dík !
1 hlas Reagovat
Ivana Haslingerova, na adrese http://haslingerova.blog.idnes.cz/
Dík, jsem ten -kdo inicioval skrze policejní presidium vyšetřování, kdo vlastně stojí za Clemens. Je pravdou, že se nikomu do toho nechtělo štouchnout ! Ony začínají kolem toho tanečky a dnes mi nějaký tajtrdlík z okruhu D.O.S.Tu začal naznačovat, že budou problémy ... Budou, jenom si říkám, zda nepůjdu na policii, aby byla odvrácena pozornost od těch, kteří opravdu stojí za tím tzv. seznamem ! No nic, nelze chodit v blátě a neušpinit si polobotky ! Snad se nenaplní proroctví, že mezi spolkem "paní " profesorky a předáka D.O.S.Tu není zas až takový rozdíl co se týče sahnutí k nečestným způsobům boje !!! Lidově se pdobná indiviuda nazývají podvra´táci !
1 hlas

Žádné komentáře:

Okomentovat