Počet zobrazení stránky

čtvrtek 5. srpna 2010

jeden šikovný kluk, co mne chtěl "Chránit "

Michal Kolačný 05 srpen v 12:43 Nahlásit
Ahoj, Kronusi. Docela by mne zajímalo, zda seš fakt takovej vůl, a nebo to jen hraješ ?? Jestli si myslíš, že tady ty tvoje nacistický a rasistický kecy někoho zajímaj, tak to seš na omylu kamaráde. Onehdy jsem tě ještě hájil, ale to jsem ještě nevěděl, co seš. Neustále spamuješ fora těma tvejma dlouhýma příspěvkama, jenže to taky nikdo nečte. Jo, a taky bys se mohl naučit gramatiku, protože ty tvoje hrubky jsou k smíchu a něco dokazují :). Třeba ''Místo mozku S piva kostku'', že ?? Už na tebe bylo podáno hoodně trestních oznámení, kamaráde, takže se pěkně povezeš. A založení skupiny, Natálka Siváková abys měl alibi, to ti nepomůže, to zdaleka ne :).

Bátora je narozdíl od tebe slušnej a normální člověk a já se s názory akce D.O.S.T. stotožnuji. A VÍŠ CO ?? ASI NAPÍŠU KORUNĚ ČESKÉ, JAKÉHO MAJÍ ČLENA, TO BUDE ASI ÚPLNĚ NEJLEPŠÍ.

Michal. Jo, a nezapomeň mne označit jako ''taxikářského dobytka'' nebo něco jinýho, což ty dobře umíš.''
Jaroslav Kronus 05 srpen v 17:00
Ještě větší vůl, než jsem si myslel- no prostě taXikář !
Jaroslav Kronus 05 srpen v 17:42
Jedině čím se povezu, bude tvoje autíčko ........bude to asi hezké svezení !!!
Bátora je opravdu ferový chlap - tuším že vrána k vráně sedá !
piš si kam chceš - budou tě mít u zadku, jako já tebe !
s tím dobytečkem jsem jenom reagoval na tvoje plkání na skupině kronus atd - jinak tě mám opravdu u "taxametru " - znáš to , zloděj vedle zloděje !
s a z mělo záměr- to asi těžko pochopíš tykilometre za 99,-Kč, už jsem dlouho nepodával vysvětlení - s tím se v moji branži počítá a nejsem Bátora,abych kvičel, že kvůli tydlí sedím 4 hodiny na policii,
moje aliby jsou trochu jinde, ne v jedné fb skupině - já nepatřím ke spasitelům světa kradoucím, jenom se se ráno probudí !
Ono toho ksindlu, co chtějí spasit národ, zemi či národnostní menšiny a přitom okem šilhají po nečem, co by šlukli je dvanáct do tuctu !
Odpověď:

Žádné komentáře:

Okomentovat