Počet zobrazení stránky

čtvrtek 2. prosince 2010

Komunikace

Předmět: Fwd: urgence
Datum: 2.12. 2010, 19:24 - dnes v 19:24
 

Dobrý den pane starosto,


děkuji za Vaši odpově´d. Vyše vyhodnocen ícoby moji vztahovačnosti je opravdu nedorozuměním. Mne pouze chyběla zpětná vazba, že zaslání někdo zaregistroval, jinak že samotné řešení bude vyžadovat jistý čas- toho jsa si vědom !


Co se týče možné úpravy památníčku legionářů, bude -li provedena - pak si vemu tak trochu za své jeho udržování ve smyslu drobých úprav kolem a pietní výzdobu ve dnech toliko důležitých pro území zemí Koruny české !
Jestliže město nic neplánuje a o.s. Prostor nemá peníze, pak zakoupení stromečku pro lokalitu dětí v sociálně vyloučené oblasti ztrácí význam ! Ono to měl býti součástí širšího procesu nikoliv naopak !

S pozdravem Kronus Jaroslav

------------ Původní zpráva ------------
# Od: <spr-rsc.kolin@seznam.cz>
# Komu: <vit.rakusan@mukolin.cz>,
# Kopie:
# Předmět: urgence
# Datum: 01.12.2010 12:06:09
# ----------------------------------------
# Dobrý den
# pane Rakušane - starosto našeho města,
#
# to že jsem se nevešel do diáře návštěv Vaši osoby při prvních 14 dnech Vašeho
# ouřadu, to jsem ještě po vyříkání si s Vaší sekretářkou byl schopen pochopit ?
# Co ale zůstává mimo můj myšlenkový horizont, že během cca 60 hodin nejsem hoden
# obdržet odpově´d na můj vcelku stručný e-mail ?
#
# S pozdravem
#
#
# Jaroslav Kronus
#

Jaroslav Kronus

1 přiložený soubor
Bez_nazvu_1_kopie_kopie.jpg
Bez_nazvu_1_kopie_kopie.jpg - 83,89 kB
Zobrazit  |  Uložit



na začátek Vaše emaily zabírají 0,12 MB z Vaší 10 MB schránky. Zapnout n

Žádné komentáře:

Okomentovat