Počet zobrazení stránky

pátek 10. prosince 2010

Snad to není trestné míti lidi u zadku ????????????




  •  Jiří Paroubek





    Jestli třeba už nehledá. Michal Hašek ve svém desateru uvedl, že chce narovnat vztahy s bývalými předsedy ČSSD včetně Miloše Zemana. Tedy téhož muže, s nímž se loni v říjnu potkal na řeckém ostrově Rhodos. Co když už tam vymysleli celou před...volební strategii, na jejímž konci jste vy bez funkce, Hašek v čele strany a Zeman na Hradě?
    Já nejsem přívržencem konspiračních teorií. O Haškově setkání se Zemanem na Rhodosu mě tehdy informoval sám Michal. Navíc bych rád viděl tým, v němž by se setkal Miloš Zeman s Jaroslavem Tvrdíkem, který teď pracuje pro Haška. Povím vám jednu historku. Když jsme se před volbami v roce 2006 sešli já, Tvrdík, Zeman a Šlouf, rozvinula se příjemná debata. Zeman se tehdy Tvrdíka zeptal: „Jardo, teď mi řekni, volil jsi mě při prezidentské volbě, nebo ne?“ A Tvrdík mu odpověděl: „Miloši, já jsem voják, vedení mi přikázalo, nevol ho, tak jsem tě nevolil.“ Miloš se zamyslel a řekl: „Tak Jardo, od zítřka každý den ráno půjdeš do koupelny, stoupneš si před zrcadlo a odplivneš si před sebou.“ Bude tedy zábavné, když bude mít Michal tyhle dva lidi v týmu.
    Zobrazit více

    Před 31 minutami ·

  • Kronus Jaroslav Vyvozuji z toho, že už neplatí - ve dne spal a v noci krad, sociální demokrat !
    Ale je "chytrý " jako sociální demokrat - viz tvrdík a spol !

    Před 30 minutami ·

  • Kronus Jaroslav Vemu-li, že ČSSD má v našem městě podporu cca 23 % voličů, tak začínám chápat, proč jsem považován za BLBA - ono je to vlastně vyznamenání !
    Děkuji všem !!!!!!!!!


Žádné komentáře:

Okomentovat