Počet zobrazení stránky

úterý 7. prosince 2010

Občas se zadaří č.2- bývalý starosta Čelákovic

Předmět: zaslání
Datum: 7.12. 2010, 15:57 - dnes v 15:57
 

Dobrý den pane Jaroslave.
Asi víte, že mne ty Vaše srandičky celkem baví. Ale já jsem teď v poněkud obtížnější osobní situaci. Máme u nás moji 88-ti letou matku, která jinak bydlí v Lysé n/L a to víte kolik starostí a i psychické zátěže s tím je spojeno. Mimo to jsem se před týdnem vrátil z nemocnice, kde jsem pobyl se svým srdíčkem 8 dní.
Ale také jedna dobrá zpráva. Konečně jsme se zbavili Rumburaka - Klicpery. Ten neunesl neúspěch při povolebním vyjednávání a  ani nepřišel na ustavující ZM. To ale jistě víte už z diskusního fóra Čelákovic. Přeji Vám dobrou pohodu a smysl pro humor.
S pozdravem Šalda

Děkuji za info. Snad Vaše zkušenost s pobytem staré tety poslouží jako podnět otce zakladatele ODS coby podnět, že péče o starého člověka , kterého nechcete dáti do DD apod je náročnější než práce samotná a předáte to některým politickým svazákům !!!!!!
Výměnu starosty a vedení v Čelakovicích beru jako standartní demokratickou proceduru a rozumím Vaši "radosti " -ale byl bych opatrný před nadšením apriori ! Vy moc dobře víte, že Váš žák a současný starosta se musí ještě moc učit a že instalace současné koalice má jednu "menší " vadu !
Ale k tomu jse mse již na diskusním foru vyjádřil a tím považuji věc za skončenu !
Jinak bych doporučoval Vaší straně zajímavou změnu stanov - každý krajský předseda by si měl vytvořit jistou emeritní radu, která by byla tvořena otci zakladateli z lokalit a regionu -  minimálně zajímavý institut pro bočasnou zpětnou vazbu , aby věci nedopadli jako ve sporu jistý eu-poslanec a Mgr. Fajmon a pask dotyčného nemuseli uklízet samotní voliči a některé jeho nohsledy možná i protikorupční policie !
Jinak hodně zdravíčka, já příští týden jedu do Čelakovic  a  vyzvedl bych si ty věci !
Kronus Jaroslav

Žádné komentáře:

Okomentovat