Počet zobrazení stránky

pátek 3. prosince 2010

Už jenom ze setrvačnosti...............

  ZnakMPnasivka.JPG


Snad se blýská na lepší aneb jedna vlaštovka jaro nedělá - krátký report z dnešní noci !

Koncem sedmdesátých let se zpívalo - není chleba , nejsou auta, ale máme kosmonouta. Jmenoval se Remek, česky ani nemek. Takto česká společnost unavená normalizací a tekutým chlebem oportunně v duchu teze jsme smějící se bestie - reagovala na idiocii trhu s běžnými komoditami !!!!
                       Dnes mnozí nižší policejní velitelé říkají - nejsou lidi ani benzín, když zdůvodňují absenci policistů v terénu !
            Lidí bylo , je a bude vždy jako sr.ček, ono se dá chodit i pěšky !
            Dnes ráno na náěstí otce vlasti jsem čučel jako OSEL. Bylo 01.30 hodin a jindy zde kromě opilců, něco nočních ptáků a podobné havěti ani noha ! Tu a tam nějaký lumen či teta jdoucí z práce apod !

            Dnes jsem kromě jednoho párku jdoucího snad z oslavy nepotkal po celém Zálabí a v centru ani nohu - logicky / bylo asi mínus 15 stupňů Celsia !Zobrazit více
                       Na druhém konci náměstí jsem viděl vozidlo Městské policie a její dva členy, jak venku z vozidla s někým komunikují ! Zaostřil jsem zrak a co nevidím- ti druzí mají stejné zimní oblečení jako Ti první ?????!!!!
            Přijdu blíže a zrak mne přechází - bylo zde přítomno vozidlo státní policie a z něho venku dva policisté ustrojeni tak, že opravdu asi vykonávali výkon tj. nebyli na kafi či jenom tak !
            To není špatná zpráva, alespoň pro mne, i když jako spektik jsem obezřetný !
Jaroslav Kronus

Žádné komentáře:

Okomentovat