Počet zobrazení stránky

čtvrtek 9. prosince 2010

pro radost.............

Předmět: zaslání
Datum: 9.12. 2010, 19:55 - dnes v 19:55
 

Ono asi nejlepší vtipy a absurdity tvoří život sám ,ni by to tak nenapsal dramatik ve výslužbě a to ani v době, kdy mu to ještě psalo !!!!



Od: Ordonanc 91.marškumpanie <smejicise.bestie.kolin@se znam.cz>

Komu: marketa.kalouskova@mukolin .cz

Předmět: zaslání - podnět
...
Datum: 7.12. 2010, 16:28 - dnes v 16:28


Dobrý den,

vědom si své čestné a vlastenecké povinnosti a zmocněn stranou a vládou si dovoluji přednést odboru dopravy a vše co s ním souvisí následující
- jako občas nesoucí znaky podivína,ale vcelku slušně intelektuálně vybaven chodím po městě a pozoruji - lidské hemžení, snahu o lidskou dokonalost typu IN či COOL vedoucí k projevům osobního zoufalství apod.
Dnes jsem se svým "bodygárdem" zvaným Xena - tj. psíkem z outulku , očkovaným,socializovaným a velice živým procházel nově zřízené veřejné parkoviště v areálu bývalého pivovaru !!!
No procházel, pes to bral přískoky a já něco mezi tancem Sv. Víta a klouzáním !
Sečteno a podtrženo - doporučoval bych shrabat sníh a ošetřit povrch třeba inertním materiálem, když se vybírá parkovné !
Na náměstí otce vlasti jsem viděl, jak stánkaři si odhrnují sníh, aby zde mohli prodávat .Jde zřejmě o veřejný zábor a tudíž je asi " v režii" zabiratele, ale jsem názoru, že i nebytový prostor, který je pronajmut je většinou osvětlem a vytápěn majitelem objektu a ten kasíruje dle měřidel či paušálem !

Kronus Jaroslav

Drobné zamyšlení - dnes jsem zaslechl zprávu, kdy se ministerský předseda tak trochu vysmíval odborům, že mají k relaci roku 1995 o 75 % úbytek členské základny !
Ponechám stranou jeho argumentaci, protože ono se vyjadřovat o odborovém vedení jako bossech a mít anamnézu, když někdo vedení ODS vmete do tváře ,že jsou šéfy zločinců nemá smysl !

Zobrazit více

Měl jsem děsný sen - zvoní telefon a jak jsem byl rozespalý, tak jsem si nevšml- že, jdo o skryté číslo a zvedl ho !
Říkám - ordonac 91. marškumpanie Švejk, příjem ! Na druhém konci se ozvalo - smějící se bestie Míra Šlouf - mohu Vás vyrušit !
Říkám, pane - lidem jako vy tj. historicky nezničitelným jsem k dispozici !

Kronus Jaroslav

Kronus Jaroslav Kdo tě platí provokatére se mne nedávno zeptal jeden jinak kovaný kádr od Modrých strak0 ?Říkám mu , hele - já ti to tedy sdělím, ale ne že to prozradíš Žáčkovi na Úřad pro studium totalitních režimů , jasné ??!!!!!!
Mám souseda, jmenuje se Černý, dělá asfaltéra a v hospodě mi občas cvakne černé kafe a já jemu černého šviháka tj. ferneta !Ted
jsi nositelem státního tajemství a ne že to zase někdo vybliješ poté,
co se zlejete na nějakém vašem mejdanu - třeba jako tehdy, když jste
tančili na hrobu Neznámého vojína !!!!!!!!!

Kronus Jaroslav




na začátek
Vaše emaily zabírají 0,28 MB z Vaší 10 MB schránky. Zapnout neomezenou schránku.
Obsazeno 2%
Copyright © 1996 - 2010 Seznam.cz, a.s. - Nápověda a

Žádné komentáře:

Okomentovat