Počet zobrazení stránky

úterý 28. prosince 2010

Jenom ze setrvačnosti.............



  • Výsledek: Konzervativec
    Jsi KONZERVATIVEC, respektive pravicový konzervativec. V demokratických zemích tě nejčastěji zastupují politici křesťanských a občanských konzervativních stran. Věříš, že stát by měl zajistit podmínky pro dobré fungování volného trhu, ale zároveň se postar...at o vlastní bezpečnost, společenskou stabilitu a kulturní a národní identitu. Často se ohlížíš do minulosti, protože jen hlupák nevidí, co se dnes děje. S podezřením se díváš na multikulturalismus a emancipace všemožných menšin. Víš, že právě tradice ti řekne, kým jsi, a co máš dělat, abys byl slušným člověkem. Sám sebe pravděpodobně považuješ za morálního a osobnostně vyspělého jedince - dospělého, hotového muže, či poctivou, pracovitou ženu. Věříš, že se o sebe každý dovede postarat sám, pokud bude poctivě pracovat, starat se o rodinu a dodržovat zákony. Příslušníci ostatních směrů tě vidí jako směšného páprdu, fašistu či vyznavače Velkého bratra.Zobrazit více
    Zobrazit více


    sobota v 17:16 prostřednictvím aplikace Quiz Planet · · · Udělat si kvíz



  • Odebrat příspěvek

    sobota v 17:03 · · · Sdílet


  • Nedávné aktivity

  • Odebrat příspěvek
    Úvaha adventní...........
    sobota v 17:02 · ·


      • Kronus Jaroslav
        Datum: 22.11. 2010, 11:47 - dnes v 11:47

        Dobrý den,

        toto zaslání uložit do spisů opatrovnického a rozvodového u institucí Prahy -východ, ostatním na vědomí či informaci
        ...
        Otevřený dopis sč.3 synovi Václavu Vránovi - Čelákovice
        -------------------------------------------------------------------------
        Zdravím tě Václave,

        v pátek minulého týdne jsem požádal dr. Luhana, aby vykomunikoval s dr. Pustinou, zda tvoje matka bude ochotna přijmou mnou zaslaný dárek k Vánocům pro Tebe. Opravdu již nehodlám běhat kolem školy či otravovat dosluhujícího místostarostu Čelakovic dr. Rýdla se žádostmi o předání či snaze dárek předat Tvým pegagogům : Dnes už je pro mne otázkou sebeúcty zda ano či ne a když ANO, tak nikoliv jak -ale prostě a důstojně -punktum !

        Budou to letos sedmé svátky zrození Vykupitele kdy jsem od Tebe odtržen a je to téměř 5 let ,co jsem tě neviděl. Během letošního roku jsem s Tvoji matkou našel modus vivendi , který zaručuje Tvůj nerušený růst, výchovu a vývoj s tím, že všechnu odpovědnost má na sobě - nakonec tomu tak vždy chtěla !
        Já vždy slovo držel a nehodlám na tomto nic měnit do té doby, než v tobě může uzrát rozhodnutí, že se chceš se mnou stýkat a pak už stačí jenom říci sociálním pracovnicím a vše půjde přesně směrem opačným. Kdykoliv mne budeš chtítíi zkontaktovat, jsem dostatečně znám v internetovém i FB prostředí a tvoje generace má IT a obsluhu přístrojů pro ně stvořených přímo v "genetických "předpokladech !

        Čas mnohé zhojí i napraví. Dnes jsem již mimo kategorie msty za utrpení a způsobenou sociální a zdravotní dezintegraci moji osoby ze strany některých tvých nejbližších příbuzných ale, já mám pamě´t jako SLON a nechci zapomenout !

        Dnes už vem čert těch cca 100 tisíc, kterí byliy vyhozeny oknem při tahanicích o Tebe a hledání bydleni, dnes už beru i s nadhledem, že za celé tři roky nebyla tvoje matka schopna ukázat vnuka mému otci a jediné co ji zajímalo, když se řešilo dědictví po něm, co z toho pumpnout !

        Kde byl ale překročen Rubikon, když při neštastném zaslání e-mailu moji osobou k OS Praha východ a zbytečnému aktivismu pana soudce dala tvoje matka dvakrát souhlas k mému trestnímu stíhání. Zda toto učinila z pouhé pro ni signifikantní hlouposti či zpupné pýše není dnes moji starostí !
        Dopřeje-li mi Prozřetelnost či Osud / pouze dvě strany lidského údělu / vyřknout někdy "ortel", budu mít asi hodně porad s Lidmi moudrými jako je třeba dtr. Luhan, zda neotočit palec dolů !!!!!!!!!
        Dnes pracovnicím OSPODu nic nevyčítám, můj bratr mne poučil, že nemohu chtít po lidech více, než čeho jsou mentálně schopni a měl pravdu !

        Pan soudce a jeho předchůdkyně jsou pouze součástí naší společnosti a já si o klimatu naší banánové republiky a obyvatelstva zde žijícího moc ILUZÍ dnes již nedělám !
        Jak se rozhodne Tvoje matka je její věcí, můj vztah se k Tobě nemění ani skrze momentálně ne zcela normální stav v paradiogmatu - Ty a já versu tvoje matka a její muti !
        Zatím s pozdravem a přáním všeho dobrého

        Tvůj táta
        Jarda

        Dnes už se ani nezlobím na výše uvedené duo, které mne obvinilo a to několikráte z fyzického násili proti NIM. Vše dopadlo tak, že je předseda Komise na projednání přestupků vyhodil ...., včera i jedna paní vyprávěla, že ji manžel napadl tak , že ji povalil, šlápl na ohryzek a ONA měla před očima jenom svoje děti a věděla, že se nesmí NIc udělat .....
        Tvoje matka má bujnou fantazii a snad ji využije při práci učitelky v MŠ při výuce kreslení a pracovní výchovy !!!!

        Toto jsem přeposlal kromě jiného i státnímu zástupci v Kolíně, aby věci byly pod kontrolou. Dopadlo to přeně opačně, za týden jsem byl předvlán na kolínskou kriminálku, abych podla vysvětlení a to zejména pro znění odstavec č. 3 dopisu a jeho post scriptum ...
        Přijal mne asi 35 lety komisař s modně neholenou tváří a policejní komisařka asi tak ve věku 25 let. Prostě nová generace policistů , kteří jsou k poznámí až tehdy, když vytahnou služební zbraň či odznak !
        Podal jsem vysvětlení a to v tom smyslu, že Vránová je pro mne cizá osoba a že jí pohrdám, že pouze bude-li mít obrazně možnost ji namydlit schody, že to mohu udělat a dále se o ni nestarat. Ten konec byl pouze vykreslením hnusu, který mezi lidmi je a že mám k němu daleko ! Punktum. Když jsem byl "vykopnut" z policejní součásti, bylo mi řečeno, že mne a tyto uměle vytvořené pseudo causy jim byl čert dlužen a že mají na práci podstatnějčí věci. nemám důvod těmto státním ouředníkům nevěřit...........Kolín je jedne permanentní chlív !Přesto mne ta mladá dáma tak trochu zaskočila dotazem -cituji : ptám se možná jako hloupá žena,ale myslite, že syn obsahu porozumí ?
        odpověděl jsem ji krátce, že věc má dvě roviny - jednak on mu to někdo určitě "přeloží " a navíc jednou i tento "dopisů bude materií spisů, které dnes mají cca 2 tisíce stran, až bude zkoumat, proč vyrůstal bez táty - odpově´d si musí najít sám !!!!!!!!!
        Ale ta otázka mi vnukla následující úvahu slečno komisař - proč hloupá žena ? Dle mého soudu je žena nejdokonalejším exiostenciálním i živočišným subjektem Universa. Je nositelkou života a pokračování lidského rodu !!! Ale....
        Stará moudrost říká, jaké ženy, tací muži !! Proč se z velké části chlapů české i evropské pospolitosti stali bačkorové,ochlastové, děvkaři, žvaniklvé,podvodníci a srabi ?
        Mám obavu, že ženy k tomu přímo svým civilizačním vývojem vybízejí a ve finále sklízejí, co zasely !
        40% dětí se rodí samoživitelkám , dalších 20 % vyrůstá v neuplných rodinách, domácí násilí, ona si hraje se soudeme na schovku pod peřinou, on hraje forbesy a dítě si hraje s injekční stříkačkou, vymíráme, 5 -leté holčičky někdy vypadají jako kurv.čky, jejich padesátelité babičky téměř také ........, mám pokračovat ?
        Jinak mnoho zdaru v profesním životě a PF 2011 !!
        Kronus Jaroslav
        Zobrazit více


Žádné komentáře:

Okomentovat