Počet zobrazení stránky

pondělí 6. prosince 2010

Občasník smějící se bestie................

Miroslav Šlouf

Měl jsem děsný sen - zvoní telefon a jak jsem byl rozespalý, tak jsem si nevšml- že, jdo o skryté číslo a zvedl ho !
Říkám - ordonac 91. marškumpanie Švejk, příjem ! Na druhém konci se ozvalo - smějící se bestie Míra Šlouf - mohu Vás vyrušit !
Říkám, pane - lidem jako vy tj. historicky nezničitelným jsem k dispozici !

Před 2 hodinami · · · Sdílet



    • Kronus Jaroslav Měl bych pro Vás nabídku řka smějící se bestie. Naše partaj sice má peníze, ale v Kolíně a středních Čechách je to samý ňouma či vykutálenec a trochu to stagnuje, nechcete to to vzíti ?
      Před 2 hodinami ·

    • Kronus Jaroslav
      Říkám, pane Šloufe, věci se mají takto. Bát za dobře s lidmi, comají prachy je polovina životní výhry. nabídka zní velice lákavě, ale problém je v jedné věci . Umite si představit, že se mi zase zatmí před očima a já to někde rozbalím ?
      Gara...ntují Vám, že mne vyrazíte dříve, než zaplatím členské příspěvky na další kvartál a troufám si tvrdit, že i BIS provede konečnou fázi likvidace vaší partaje - to nemohu panu Zemanovi udělat !!!!!!!!!Zobrazit více

      Před 2 hodinami ·

    • Kronus Jaroslav No jak myslíte, upřimnost za upřimnost - věci nejsou tak horké a český banán stát unesl už větší hovadiny, než jednoho mírně nonkonformního krajského předsedu !
      Tak nashle a jak rád říkáte. Čest naší práci !!!

      Před 2 hodinami ·

 

 

Třída: Ptáci (Aves)
Řád: Pěvci (Passeriformes)
Čeleď: Krkavcovití (Corvidae)
Druh: Straka modrá (Cyanopica cayana)
Výskyt: Východní Asie
Velikost: 30-35 cm
Počet vajec: 6-8
Hnízdění: Hnízdo v korunách stromů
Potrava: Žaludy, semena borovic, plody a bobule
Straka modrá

Kdo tě platí provokatére se mne nedávno zeptal jeden jinak kovaný kádr od Modrých strak ?Říkám mu , hele - já ti to tedy sdělím, ale ne že to prozradíš Žáčkovi na Úřad pro studium totalitních režimů , jasné ??!!!!!!
Mám souseda, jmenuje se Černý, dělá asfaltéra a v hospodě mi občas cvakne černé kafe a já jemu černého šviháka tj. ferneta !

Te´d
jsi nositelem státního tajemství a ne že to zzase někdo vybliješ poté,
co se zlejete na nějakém vašm mejdanu - třeba jako tehdy, když jste
tančili na hrobu Neznámého vojína !!!!!!!!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat